Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Uff...Nå laver snøen ned her. Åssen er været hos deg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Og hvor bor du da? Trøndelag? Hørte snakk om at snøen skulle komme der, og opptil 60cm! Her har det vært en solrik dag. Tempen er rundt 7grader, men det er endel vind. Best innendørs i dag. Sørlandet her 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Og hvor bor du da? Trøndelag? Hørte snakk om at snøen skulle komme der, og opptil 60cm! Her har det vært en solrik dag. Tempen er rundt 7grader, men det er endel vind. Best innendørs i dag. Sørlandet her Vestlandet, nærmere bestemt Sogn & Fjordane. Møkkavær, med tett tåke helt ned på skotuppene! 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Var jo full snørstorm ihvertfall i haugesund, hvor jeg har slekt, mens venner i stavanger snakket om snø der også men bare litt. Ferjer og bruer har jo vært stengt osv... Her i buskerud idag var det 6 grader og sol hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Vestlandet, nærmere bestemt Sogn & Fjordane. Møkkavær, med tett tåke helt ned på skotuppene! Men pytt på Det er jo fredda. Nå kan du kose deg inne med en boks eller ti 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 her snør det også, men blir vel ikke liggende så lenge.. blåser vel vekk.... 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det snødde her på tirsdag kveld, men det gikk bort i løpet av natta. heldigvis 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Kaldt her hos meg i dag. Par snøflukser i lufta, men sola har også tittet frem. På onsdag lavsnødde det, og det kom mye. Torsdag regnet det meste bort. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Var jo full snørstorm ihvertfall i haugesund, hvor jeg har slekt, mens venner i stavanger snakket om snø der også men bare litt. Ferjer og bruer har jo vært stengt osv... Her i buskerud idag var det 6 grader og sol hehe Sola den misunner eg deg, men de ynkelige 6 gradene var ikkje mye å skryte av. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Men pytt på Det er jo fredda. Nå kan du kose deg inne med en boks eller ti ''Nå kan du kose deg inne med en boks eller ti :)'' Ja det var det da... Eg tenkte eg skulle ta "èn hvit mnd." (og da tenker eg _ikkje_ på snø) fra 1 januar i år, og siden har eg ikkje smakt dråpen så nå kan eg like godt prøve ut åssen det er å være avholds i ett år! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 her snør det også, men blir vel ikke liggende så lenge.. blåser vel vekk.... Men du har jo (som eg har forstått) mer enn nok å gjøre innendørs for tiden... Ps! Gratulerer forresten. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det snødde her på tirsdag kveld, men det gikk bort i løpet av natta. heldigvis Begynner vel egentlig å forstå alle pensjonistene som emigrerer til Spania, her har det stort sett regna i ett sett og når det først blir væromslag så kommer det der "kvite greiene"..... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1194624497' post='3715083] Kaldt her hos meg i dag. Par snøflukser i lufta, men sola har også tittet frem. På onsdag lavsnødde det, og det kom mye. Torsdag regnet det meste bort. Vi får håpe på att det blir varmt og fint på DOL i kveld da! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Men du har jo (som eg har forstått) mer enn nok å gjøre innendørs for tiden... Ps! Gratulerer forresten. takk ja, men vinden kan godt forsvinne så jeg kan gå ut på tur 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 takk ja, men vinden kan godt forsvinne så jeg kan gå ut på tur Kan du gå ut på tur så tidlig da? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Snø er da vel OK. Da blir det lyst og fint. Og mindre skitt dratt inn etter man har gått ute. :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Vi får håpe på att det blir varmt og fint på DOL i kveld da! Vi får satse på det. ) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 her snør det også, men blir vel ikke liggende så lenge.. blåser vel vekk.... Hvordan går det med snuppa? Kommer aldri til å glemme den fødselen i hele mitt liv... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Kan du gå ut på tur så tidlig da? Så fremt hun selv er i form så er det ingenting i veien for det. Jeg gikk ute i byen med barnevogn 7 dager etter fødsel. Et eldre menneske stoppet meg, og var sjokkert over at jeg var ute så tidlig. I tidligere tider var det visst vanlig at barselkvinner skulle ligge/være rolig ganske lenge etter fødsel. 0 Siter
nedtelling Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg får for guds skyld håpe at det ikke begynner å snø her.. det har jeg ikke dekk til. :-P Bor rett utenfor London.. så det er kanskje ikke så sannsynlig. Vi snakket om det her forleden.. at det var deilig å slippe å bytte dekk, og måke snø.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.