Gå til innhold

Nå snør det her !

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

Kan du gå ut på tur så tidlig da?

har vært på to stk allerede jeg. de har vært korte, men bedre enn ingenting.. hun er over to uker nå så:)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

9

• Sofline

4

• meg__123!

4

• hidi, the scorpion

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Vekten87
Skrevet

Hvordan går det med snuppa? Kommer aldri til å glemme den fødselen i hele mitt liv...;)

du nei:) hehe

her går det kjemefint, hun ligger å sover nå :) tulla er så snill at :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Nå kan du kose deg inne med en boks eller ti :)''

Ja det var det da...

Eg tenkte eg skulle ta "èn hvit mnd." (og da tenker eg _ikkje_ på snø) fra 1 januar i år, og siden har eg ikkje smakt dråpen så nå kan eg like godt prøve ut åssen det er å være avholds i ett år!

Var total avholdene i mange år tidligere fordi jeg ikke likte noe alkoholholdig.

For kroppen var det sikkert greit- å slippe bryte ned alkohol.

Om du vil være avholden så går det helt sikkert helt fint. :-)

Skrevet

Det snødde der jeg var i går. Nå er jeg hjemme igjen, og her er det opphold og vind. :-)

Skrevet

Snø er da vel OK. Da blir det lyst og fint.

Og mindre skitt dratt inn etter man har gått ute. :-)

Jo, men da ligner det ihvertfall på vinter.

Det gjør ikkje dette, og kombinert med mørke kvelder og mye tåke så er det ikkje så veldig stas.

Skrevet

Her i Kristiansand har det vært surt og kaldt i dag - men sol og vind. Har vært 7-9 grader hele dagen.

De hadde meldt snø her på torsdag, og ungene var helt ville - men det ble regn i stedet....

Skrevet

Så fremt hun selv er i form så er det ingenting i veien for det.

Jeg gikk ute i byen med barnevogn 7 dager etter fødsel. Et eldre menneske stoppet meg, og var sjokkert over at jeg var ute så tidlig. I tidligere tider var det visst vanlig at barselkvinner skulle ligge/være rolig ganske lenge etter fødsel.

Nå er det over 16 år siden eg blei far, så eg husker ikkje kor lang tid det gikk etter fødsel før vi var ute på første trillerunden.

Men det var i slutten av mai...:)

Skrevet

Begynner vel egentlig å forstå alle pensjonistene som emigrerer til Spania, her har det stort sett regna i ett sett og når det først blir væromslag så kommer det der "kvite greiene".....

Du er ikke tilfeldigvis møring? ;-)

Skrevet

du nei:) hehe

her går det kjemefint, hun ligger å sover nå :) tulla er så snill at :o)

Mine unger var bare slemme når de var nyfødte ;-)

Forresten: Gratulerer med babyen:-))

Skrevet

Jeg får for guds skyld håpe at det ikke begynner å snø her.. det har jeg ikke dekk til.

:-P

Bor rett utenfor London.. så det er kanskje ikke så sannsynlig.

Vi snakket om det her forleden.. at det var deilig å slippe å bytte dekk, og måke snø....

Akkurat ja.

Eg tenkte eg skulle vente til tirsdag med å skifte over til vinterdekk på bilen, for _da_ var det meldt snø.

Så noe bilkjøring i helga blir det nok ikkje.

hidi, the scorpion
Skrevet

Her i Kristiansand har det vært surt og kaldt i dag - men sol og vind. Har vært 7-9 grader hele dagen.

De hadde meldt snø her på torsdag, og ungene var helt ville - men det ble regn i stedet....

SNØ! Her på sørlandet? Takk Gud at jeg ikke fikk med meg en slik sjokkmelding!

Registrerte bare det ufyselige regnværet og vinden...;)

Skrevet

SNØ! Her på sørlandet? Takk Gud at jeg ikke fikk med meg en slik sjokkmelding!

Registrerte bare det ufyselige regnværet og vinden...;)

Ja, ungene gledet seg helt vilt til torsdag - og da de våknet torsdag morgen, løp de til vinduet - og ble såååå skuffet.

For meg er det greit nok å vente et par uker med snøen. Men den sure vinden var ikke noe grei i dag, synes jeg.

Men i svømmehallen var det deilig og varmt :-)

Skrevet

''Nå kan du kose deg inne med en boks eller ti :)''

Ja det var det da...

Eg tenkte eg skulle ta "èn hvit mnd." (og da tenker eg _ikkje_ på snø) fra 1 januar i år, og siden har eg ikkje smakt dråpen så nå kan eg like godt prøve ut åssen det er å være avholds i ett år!

Veldig smart! Ikke noe vi trenger for å leve akkurat :) Kaffe er bra det også, og kakao med krem namm... Lykke til!

Skrevet

har vært på to stk allerede jeg. de har vært korte, men bedre enn ingenting.. hun er over to uker nå så:)

To uker allerede?

Skal si tiden flyr, eg husker du plutselig var borte en kveld (og blei etterlyst i "hytt & pine"), men at det skulle være to uker siden allerede, det var overraskende...

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, ungene gledet seg helt vilt til torsdag - og da de våknet torsdag morgen, løp de til vinduet - og ble såååå skuffet.

For meg er det greit nok å vente et par uker med snøen. Men den sure vinden var ikke noe grei i dag, synes jeg.

Men i svømmehallen var det deilig og varmt :-)

Stakkars! Du må ikke dele værmeldingen med dine barn på denne årstiden, vet du ;)

Dessuten har jeg avtale med de høyere makter, om at det ikke blir snø på sørlandet før tidlig 24 desember morgen, og da bare ca ti cm.

*Snøft* (to uker likssom....)

Skrevet

Var total avholdene i mange år tidligere fordi jeg ikke likte noe alkoholholdig.

For kroppen var det sikkert greit- å slippe bryte ned alkohol.

Om du vil være avholden så går det helt sikkert helt fint. :-)

For meg var det en slags "test" om du vil, for å se om det ville ha noen positiv innvirkning på helsa og lommeboka.

Det har ihvertfall frigjort endel penger, som eg har kunnet tulle bort på andre uviktigheter om ikkje anna. :)

Skrevet

Det snødde der jeg var i går. Nå er jeg hjemme igjen, og her er det opphold og vind. :-)

Eg vet ikkje helt om eg bør svare deg, du leser vel korrektur du?*S*

Skrevet

Skjønner godt at ungene gleder seg til snøen kommer, eg har personlig ikkje noe imot snø, men eg kan ikkje fordra det å ha "høstvær" 8 mnd. i året.

Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis møring? ;-)

Nei, koffor spør du om det ?

Skreiv litt lenger nede her at eg kom fra Sogn & Fjordane, "møringane" kommer vel fra Møre & Romsdal fortsatt...? :-)

Skrevet

Veldig smart! Ikke noe vi trenger for å leve akkurat :) Kaffe er bra det også, og kakao med krem namm... Lykke til!

Drikker ikkje kaffi heller, men kakao med krem eller grønn te liker eg godt, for ikkje å snakke om Farris...

Dessuten drikker eg mye Cola, desverre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...