Gå til innhold

Tenker du...

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

at kvinne er kvinne verst.

Hvorfor/hvorfor ikke?

Skrevet

Jepp. Har opplevd det så altfor mange ganger. Vært innom en del kvinne-arbeidsplasser, og det frister ikke til gjentakelse.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jepp. Har opplevd det så altfor mange ganger. Vært innom en del kvinne-arbeidsplasser, og det frister ikke til gjentakelse.

Trives best å jobbe med menn. Men jeg har opplevd at en kone misforstod akkurat det.

Irriterende! Jeg er lykkelig gift og ikke interessert i mine mannlige kollegaer på den måten. *sukk*

Kvinner innebærer så mange intriger etc som tar altfor mye tid. Er det det som er din generelle erfaring også?

Skrevet

I jobbsammenhenger, eller andre steder også?

Jeg har til gode å jobbe med bare kvinner, for jeg er utdannet innenfor et typisk mannsyrke, men jeg trives med å jobbe sammen med menn. For tiden er jeg i gang med en utdannelse hvor vi er flest jenter i klassen, og foreløpig går det greit. Når jeg kommer ut i arbeidslivet kan jeg regne med en ca. 50-50-fordeling, og det tror jeg blir ganske greit. Jeg kan bli litt lei av bare mannesnakk hele tiden også.

Skrevet

Kvinner er kvinner verst ja. Utfrysing, mobbing, sjalusi og faenskap mot hverandre i alle sammenhenger.

Skrevet

Uten tvil. De tisker, hvisker, uærlige, falske, går bak ryggen på andre, osv. De kan sitte å baksnakke ei venninne og så fort denne dukker opp så løper de vedkommende i møte og oppfører seg som om det er den beste venninnen som kommer og de er sååååå glad for at hun kommer.

Det må være vanskelig for dere jenter å vite hvem som egentlig ærlig mot dere.

Men alle er ikke slik da, det må jo sies det også.

Skrevet

Nei - jeg vet ikke helt. At det sladres mer blant kvinner, det er nok sant, men jeg vil nå påstå at virkelige venninner ikke sladrer negativt om hverandre - ikke det jeg har opplevd i alle fall.