Gå til innhold

Iform og en liten treningsball.

Anbefalte innlegg

Gjest god helg
Skrevet

Hvordan trener man med en bitteliten ball? Den er litt mindre enn en fotball.

Jeg trodde det var en slik stor treningsball jeg fikk, men det var det ikke.

Skrevet

Hehe - du også? Jeg fikk en slik syltynn flis av en matte, noen avklipte remser som skal funke som strikk, og en slik ball. Det ligger til avgassing...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ballen vet jeg ikke, men de strikkene var greie. Jeg bruker de ikke, men sambo gjør.

Gjest god helg
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1194628752' post='3715179]

Ballen vet jeg ikke, men de strikkene var greie. Jeg bruker de ikke, men sambo gjør.

Vet du en side der man kan finne øvelser?

Jeg leter men finner ingen sider.

Gjest god helg
Skrevet

Hehe - du også? Jeg fikk en slik syltynn flis av en matte, noen avklipte remser som skal funke som strikk, og en slik ball. Det ligger til avgassing...

Vet du en side med øvelser?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vet du en side der man kan finne øvelser?

Jeg leter men finner ingen sider.

Beklager, men jeg har ikke peiling. Jeg gjør bare de øvelsene fysioterapeuten sier jeg ;o)

Har du sett på Iform sine sider? Kanskje det er noe der?

Skrevet

Er det? Snufs! Jeg som hadde gledet meg til å få sånn ordentlig ball til å trene styrke på... Jeg venter på det i disse dager...

Burde tatt løpejakka i stedet...

Bladet inneholder kanskje litt mindre trenings tips enn jeg hadde trodd også. Mer om "så mange kalorier sparer du ved å bytte fra helmel til lettmel i kaffelatten"...

Skrevet

Er det? Snufs! Jeg som hadde gledet meg til å få sånn ordentlig ball til å trene styrke på... Jeg venter på det i disse dager...

Bladet inneholder kanskje litt mindre trenings tips enn jeg hadde trodd også. Mer om "så mange kalorier sparer du ved å bytte fra helmel til lettmel i kaffelatten"...

Helmel og lettmel? ;o)

Skrevet

Helmel og lettmel? ;o)

Hihi, går litt fort i svingene noen ganger!!:)

Gjest god helg
Skrevet

Ja, jeg ble skuffet da jeg fikk pakken. En venninne fikk jakken, og den var visstnok gjennomsiktig.

Skrevet

Ja, jeg ble skuffet da jeg fikk pakken. En venninne fikk jakken, og den var visstnok gjennomsiktig.

Jeg har hørt mye skryt her inne om den jakken og har nettopp bestillt 2 stk...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...