Gjest god helg Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hvordan trener man med en bitteliten ball? Den er litt mindre enn en fotball. Jeg trodde det var en slik stor treningsball jeg fikk, men det var det ikke. 0 Siter
adelie Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hehe - du også? Jeg fikk en slik syltynn flis av en matte, noen avklipte remser som skal funke som strikk, og en slik ball. Det ligger til avgassing... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Ballen vet jeg ikke, men de strikkene var greie. Jeg bruker de ikke, men sambo gjør. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1194628752' post='3715179] Ballen vet jeg ikke, men de strikkene var greie. Jeg bruker de ikke, men sambo gjør. Vet du en side der man kan finne øvelser? Jeg leter men finner ingen sider. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hehe - du også? Jeg fikk en slik syltynn flis av en matte, noen avklipte remser som skal funke som strikk, og en slik ball. Det ligger til avgassing... Vet du en side med øvelser? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Vet du en side der man kan finne øvelser? Jeg leter men finner ingen sider. Beklager, men jeg har ikke peiling. Jeg gjør bare de øvelsene fysioterapeuten sier jeg ;o) Har du sett på Iform sine sider? Kanskje det er noe der? 0 Siter
Dory Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Er det? Snufs! Jeg som hadde gledet meg til å få sånn ordentlig ball til å trene styrke på... Jeg venter på det i disse dager... Burde tatt løpejakka i stedet... Bladet inneholder kanskje litt mindre trenings tips enn jeg hadde trodd også. Mer om "så mange kalorier sparer du ved å bytte fra helmel til lettmel i kaffelatten"... 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Er det? Snufs! Jeg som hadde gledet meg til å få sånn ordentlig ball til å trene styrke på... Jeg venter på det i disse dager... Burde tatt løpejakka i stedet... Bladet inneholder kanskje litt mindre trenings tips enn jeg hadde trodd også. Mer om "så mange kalorier sparer du ved å bytte fra helmel til lettmel i kaffelatten"... Helmel og lettmel? ;o) 0 Siter
Dory Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Helmel og lettmel? ;o) Hihi, går litt fort i svingene noen ganger!! 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Er det? Snufs! Jeg som hadde gledet meg til å få sånn ordentlig ball til å trene styrke på... Jeg venter på det i disse dager... Burde tatt løpejakka i stedet... Bladet inneholder kanskje litt mindre trenings tips enn jeg hadde trodd også. Mer om "så mange kalorier sparer du ved å bytte fra helmel til lettmel i kaffelatten"... Ja, jeg ble skuffet da jeg fikk pakken. En venninne fikk jakken, og den var visstnok gjennomsiktig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ja, jeg ble skuffet da jeg fikk pakken. En venninne fikk jakken, og den var visstnok gjennomsiktig. Jeg har hørt mye skryt her inne om den jakken og har nettopp bestillt 2 stk... 0 Siter
....AV Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Iform sier vel selv at du kan finne øvelser på sidene deres: http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1307&a=8853# 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.