Gå til innhold

Lymfeknuter

Anbefalte innlegg

Gjest Josefineline
Skrevet

Jeg har en lymfeknute på høyre side og 3 på venstre side av halsen.

Jeg har hatt de i ca 6 mnd nå.

Var hos legen da jeg oppdaget de, men han sa de var så små og regnet med at det var en infeksjon i kroppen eller noe, og at de nok snart ville forsvinne.

De har altså ikke forsvunnet, men heller ikke blitt noe større, de er helt like, ca ertestørrelse.

Er dette noe jeg burde bry meg om? De sitter ikke helt fast, jeg kan "rulle" litt på de, og de er ikke ømme.

Føler jeg er litt hysterisk hvos jeg går til lege med disse igjen nå, men må si jeg tenker litt på det da...

Fortsetter under...

Skrevet

Er du bekymret, så bestill en time. Det er bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite. Sannsynligvis er det ikke noe galt. :-)

Gjest opplever det samme
Skrevet

Min datter på 9 år har hatt en slik liten knute i et år nå og den forsvinner ikke. Men hvis det hadde vært farlig så hadde vel den forandret seg på den tiden og legene sier at det vanligvis ikke er noe problem.

Skrevet

Jeg har da også slike. de skal da være der. Kanskje du har blitt litt ekstra oppmerksom på dem. Er du engstelig - be legen sjekke dem og ta noen blodprøver av deg. Det er vondt og unødvendig og gå rundt og bekymre seg......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...