Gjest Josefineline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg har en lymfeknute på høyre side og 3 på venstre side av halsen. Jeg har hatt de i ca 6 mnd nå. Var hos legen da jeg oppdaget de, men han sa de var så små og regnet med at det var en infeksjon i kroppen eller noe, og at de nok snart ville forsvinne. De har altså ikke forsvunnet, men heller ikke blitt noe større, de er helt like, ca ertestørrelse. Er dette noe jeg burde bry meg om? De sitter ikke helt fast, jeg kan "rulle" litt på de, og de er ikke ømme. Føler jeg er litt hysterisk hvos jeg går til lege med disse igjen nå, men må si jeg tenker litt på det da... 0 Siter
Sofline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Er du bekymret, så bestill en time. Det er bedre å gå en gang for mye enn en gang for lite. Sannsynligvis er det ikke noe galt. :-) 0 Siter
Gjest opplever det samme Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Min datter på 9 år har hatt en slik liten knute i et år nå og den forsvinner ikke. Men hvis det hadde vært farlig så hadde vel den forandret seg på den tiden og legene sier at det vanligvis ikke er noe problem. 0 Siter
Gjest pieces Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg har da også slike. de skal da være der. Kanskje du har blitt litt ekstra oppmerksom på dem. Er du engstelig - be legen sjekke dem og ta noen blodprøver av deg. Det er vondt og unødvendig og gå rundt og bekymre seg...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.