Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 og kim rune er syk neeeeeeei, han er jo så flink å skjønn håper linnea går ut i kveld, er lei henne nå.... 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det håper jeh også. Liker ikke linnea noe særlig, ikke synger hun fint heller. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det håper jeh også. Liker ikke linnea noe særlig, ikke synger hun fint heller. hun er flinkest med pianoet sitt. men hadde aldri giddet å kjøpe noe cd fo å si det sånn... heia kim rune 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 *Å hysj på dæ* i kveld skal ho rocke Synd han er syk, ja. Minner meg om jorunn. Hun vant selv om hun slet med halsbetennelse hele veien. Så da kan det gå rette veien for han også. 0 Siter
Gjest skal også se Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Han liker jeg ikke. Heia Glenn! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det håper jeh også. Liker ikke linnea noe særlig, ikke synger hun fint heller. linnea _bør_ bare gå i kveld for det var elendig.. eller timian, liker ikke han heller... 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 linnea _bør_ bare gå i kveld for det var elendig.. eller timian, liker ikke han heller... ja hu er alltid elendig syns jeg,, 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 linnea _bør_ bare gå i kveld for det var elendig.. eller timian, liker ikke han heller... Er enig i at de kom dårligst ut i dag ja. Men jeg har merket det før, og også i dag, at når sangen er rocka så blir stemmen så borte på dem. Er det dårlig miksing eller? 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Er enig i at de kom dårligst ut i dag ja. Men jeg har merket det før, og også i dag, at når sangen er rocka så blir stemmen så borte på dem. Er det dårlig miksing eller? må være noe sånn. spesielt på linnea, forsvinner helt.. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Linnea bør dra hjem til pianoet sitt og Kim Rune skal bare være med videre dermed basta!!! 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Linnea bør dra hjem til pianoet sitt og Kim Rune skal bare være med videre dermed basta!!! sånn skal det låte:o) 0 Siter
morsan Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 *Å hysj på dæ* i kveld skal ho rocke Synd han er syk, ja. Minner meg om jorunn. Hun vant selv om hun slet med halsbetennelse hele veien. Så da kan det gå rette veien for han også. Men hva er egentlig "å vinne" og "gå rette veien"? Du nevner Jorunn - ikke akkurat en som har bemerket seg i musikkmarkedet siden dess. Et klart bevis på at Idol ikke nødvendigvis er best egnet til å finne Norges nye superstjerne. Men et fantastisk TV-konsept, da, selv om vi 'glemmer' dem vi digger kort tid etter at serien er over. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Men hva er egentlig "å vinne" og "gå rette veien"? Du nevner Jorunn - ikke akkurat en som har bemerket seg i musikkmarkedet siden dess. Et klart bevis på at Idol ikke nødvendigvis er best egnet til å finne Norges nye superstjerne. Men et fantastisk TV-konsept, da, selv om vi 'glemmer' dem vi digger kort tid etter at serien er over. Nå møtte jo Jorunn veggen etterpå da, så jeg vil ikke se bort fra at hun igjen vil kunne hevde seg i musikk norge. Kim Rune er helt rå syns jeg, og Mariann har dårlig smak som ikke likte den fantastiske versjonen han sang. Det var helt magisk. Absolutt di tre rette som var i faresonen for min del. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Men hva er egentlig "å vinne" og "gå rette veien"? Du nevner Jorunn - ikke akkurat en som har bemerket seg i musikkmarkedet siden dess. Et klart bevis på at Idol ikke nødvendigvis er best egnet til å finne Norges nye superstjerne. Men et fantastisk TV-konsept, da, selv om vi 'glemmer' dem vi digger kort tid etter at serien er over. Du er inne på noe jeg også har tenkt. Hvem som helst av de siste ti kan bli den største stjernen. Trenger ikke vinne akkurat. Har det ikke vært mest blest om nr2 de siste gangene? Kim Rune klarer seg godt vil jeg tro. 0 Siter
morsan Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du er inne på noe jeg også har tenkt. Hvem som helst av de siste ti kan bli den største stjernen. Trenger ikke vinne akkurat. Har det ikke vært mest blest om nr2 de siste gangene? Kim Rune klarer seg godt vil jeg tro. Selv selveste Kurt fikk så-som-så omtale i avisene om høsten etter idol-seieren. Plata hans fikk terningkast 3 o.l. Men da han vant verdens-idol fikk han et nytt og skikkelig oppsving i karrieren, og nå er han jo vel etablert som artist uavhengig av idol. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.