Gå til innhold

Når det snakkes om bil

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

17

• candyqueen_83

7

• Skruf1365381135

4

• Lillemus

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal ha plass til barnevogn og litt til, men ikke stasjonsvogn? For å være ærlig hadde jeg heller roppa bil, og tatt buss i stedet.

Vet du hvor plundrete det er å få en diger barnevogn inn i en personbil? Da har du ikkeplass til noe mer der heller.

Om bilen er litt dyrere, så får du jo uansett mer igjen for stasjonsvogna om den skal selges igjen.

Hvilken pris skulle bilen ligge på?

Skrevet

Skal ha plass til barnevogn og litt til, men ikke stasjonsvogn? For å være ærlig hadde jeg heller roppa bil, og tatt buss i stedet.

Vet du hvor plundrete det er å få en diger barnevogn inn i en personbil? Da har du ikkeplass til noe mer der heller.

Om bilen er litt dyrere, så får du jo uansett mer igjen for stasjonsvogna om den skal selges igjen.

Roppe=droppe

Skrevet

Si det til samboeren min....

Har du vært avhenging av kollektivtransport med barnevogn? :-) Jeg synes det er et mareritt nå uten barnevogn, og de som har med vogn kommer ofte ikke med på grunn av plassmangel. Dessuten har vi familien langt vekk, og det er veldig kjipt å være billøs når man skal frakte noe som er større enn to poser med matvarer fra den ene enden av byen til den andre.

Pris... tja. Nok max. 100 000 kr.

Skrevet

Har du vært avhenging av kollektivtransport med barnevogn? :-) Jeg synes det er et mareritt nå uten barnevogn, og de som har med vogn kommer ofte ikke med på grunn av plassmangel. Dessuten har vi familien langt vekk, og det er veldig kjipt å være billøs når man skal frakte noe som er større enn to poser med matvarer fra den ene enden av byen til den andre.

Like kjipt med barnevogn, uten stasjonsvogn :o)

Skrevet

tror jeg hadde gått for noe sånt

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11646943&sid=xz2bac5qH6s286160

Skrevet

Ikke så lekker men mye bil for penga:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11360128&sid=xz2bac5qH6s448347

Skrevet

''Sommerhjul og vinterhjul''

Begreper jeg aldri har hørt før. :-)

Jeg synes også noe i den duren, men samboeren nekter fortsatt å kjøpe stasjonsvogn.

Hva mente du? At det var galt med hjul? :P

Skrevet

Hva mente du? At det var galt med hjul? :P

Det heter vel sommer- og vinterdekk.

Skrevet

Like kjipt med barnevogn, uten stasjonsvogn :o)

Så har du ikke prøvd å ikke komme med bussen. :-)

Skrevet

Det heter vel sommer- og vinterdekk.

Hjul og dekk går vel for det samme :o)

Skrevet

Hjul og dekk går vel for det samme :o)

Jo, men jeg har aldri hørt det før. :-)

Skrevet

Jeg er veldig glad i min Saab 9-5 stasjonsvogn, og den var suveren da Lillesøster fortsatt brukte vogn. Det er ingen billigbil, men den er sikker og har utrolig god kjørekomfort.

Unngå Opel, er mitt heteste tips. Vi hadde en Zafira før, den var konge på bagasjeplass med to småunger, men det var noe galt med den hele tida. Verste drittbilen jeg har hatt.

Skrevet

Jeg er veldig glad i min Saab 9-5 stasjonsvogn, og den var suveren da Lillesøster fortsatt brukte vogn. Det er ingen billigbil, men den er sikker og har utrolig god kjørekomfort.

Unngå Opel, er mitt heteste tips. Vi hadde en Zafira før, den var konge på bagasjeplass med to småunger, men det var noe galt med den hele tida. Verste drittbilen jeg har hatt.

Jeg antar jeg går for en nyere golf, muligens stasjonsvogn, eller en audi tror jeg. Får se hva som dukker opp til hvilken pris når tiden kommer. :o)

Skrevet

Jeg antar jeg går for en nyere golf, muligens stasjonsvogn, eller en audi tror jeg. Får se hva som dukker opp til hvilken pris når tiden kommer. :o)

Broren min har kjørt Audi i 5 år og er storfornøyd. (Han måtte bytte ut drømmebilen sin med en stasjonsvogn nå i sommer da han blei pappa.) :)

Skrevet

Broren min har kjørt Audi i 5 år og er storfornøyd. (Han måtte bytte ut drømmebilen sin med en stasjonsvogn nå i sommer da han blei pappa.) :)

Min kjære (og hele svigerfamilien min!) har audi stasjonsvogner. Når alle er samlet ser det ut som et er audi-treff på gårdsplassen. :-D

Skrevet

*noterer Saab på lista*

Skrevet

Det finnes både Audier og Golfer i familien min. Driftssikre og gode biler å kjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...