Orio Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Heg synes det er godt med små marengs eller marengsbilter inni marsipankake. Gjerne jordbær-, blåbær- eller moltesyltetøy. Marengs i kakefyllet? Det har jeg aldri hørt om, må prøves. 0 Siter
fresja Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Marengs i kakefyllet? Det har jeg aldri hørt om, må prøves. Når noen slutter i bedriften vår, har vi spist kake fra kantina. Den har ofte inneholdt marengs i kombinasjon med et eller annet syltetøy. Godt! 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Når noen slutter i bedriften vår, har vi spist kake fra kantina. Den har ofte inneholdt marengs i kombinasjon med et eller annet syltetøy. Godt! Smaken er som baken. Jeg synes det smaker forferdelig, og det er sjelden jeg synes det om kaker. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jordbær, krem og hakka valnøtter. Kjæresten og jeg er enige. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jordbær, krem og hakka valnøtter. Kjæresten og jeg er enige. Man får da ikke gode jordbær på denne tiden av året. Fryste jordbær er uspiselige. Fryste og tinte bringebær derimot er knallgodt! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Man får da ikke gode jordbær på denne tiden av året. Fryste jordbær er uspiselige. Fryste og tinte bringebær derimot er knallgodt! Hjemmelaga jordbærsyltetøy i fryseren dah, vettu! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Hjemmelaga jordbærsyltetøy i fryseren dah, vettu! Stilig!! *imponert* 0 Siter
Gjest papez Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Er valnøttene blandet inn i kremen eller er de strødd på før/etter? Høres veldig godt ut, forskjellig fyll i hvert lag, men allikevel fyll som "passer sammen". Tror sannelig jeg skal prøve det. Dynker du kakebunnen som når du lager bløtkake? Jeg har gjort litt forskjellig, foretrekker egentlig at den ikke er dynket noe særlig, men på det området er det litt uenighet. Ble kaken god? ;-) Svaret mitt kommer for seint til farsdagskaken, men det kommer flere anledninger etter denne... Jeg blander alltid valnøttene i kremen. Jeg dynker sjelden eller aldri en kake. Lager den som oftest god tid i forveien og da synes jeg ikke det er nødvendig. 0 Siter
Orio Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Ble kaken god? ;-) Svaret mitt kommer for seint til farsdagskaken, men det kommer flere anledninger etter denne... Jeg blander alltid valnøttene i kremen. Jeg dynker sjelden eller aldri en kake. Lager den som oftest god tid i forveien og da synes jeg ikke det er nødvendig. Det var ikke en farsdagskake, skal ikke lage kaken før om noen uker. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.