Gå til innhold

Fyll til marsipankake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heg synes det er godt med små marengs eller marengsbilter inni marsipankake. Gjerne jordbær-, blåbær- eller moltesyltetøy.

Marengs i kakefyllet? Det har jeg aldri hørt om, må prøves.

Skrevet

Marengs i kakefyllet? Det har jeg aldri hørt om, må prøves.

Når noen slutter i bedriften vår, har vi spist kake fra kantina. Den har ofte inneholdt marengs i kombinasjon med et eller annet syltetøy. Godt!

Skrevet

Når noen slutter i bedriften vår, har vi spist kake fra kantina. Den har ofte inneholdt marengs i kombinasjon med et eller annet syltetøy. Godt!

Smaken er som baken. Jeg synes det smaker forferdelig, og det er sjelden jeg synes det om kaker.

Skrevet

Jordbær, krem og hakka valnøtter. Kjæresten og jeg er enige. ;)

Skrevet

Jordbær, krem og hakka valnøtter. Kjæresten og jeg er enige. ;)

Man får da ikke gode jordbær på denne tiden av året. Fryste jordbær er uspiselige. Fryste og tinte bringebær derimot er knallgodt!

Skrevet

Man får da ikke gode jordbær på denne tiden av året. Fryste jordbær er uspiselige. Fryste og tinte bringebær derimot er knallgodt!

Hjemmelaga jordbærsyltetøy i fryseren dah, vettu! :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Hjemmelaga jordbærsyltetøy i fryseren dah, vettu! :)

Stilig!!

*imponert*

Skrevet

Er valnøttene blandet inn i kremen eller er de strødd på før/etter?

Høres veldig godt ut, forskjellig fyll i hvert lag, men allikevel fyll som "passer sammen". Tror sannelig jeg skal prøve det.

Dynker du kakebunnen som når du lager bløtkake? Jeg har gjort litt forskjellig, foretrekker egentlig at den ikke er dynket noe særlig, men på det området er det litt uenighet.

Ble kaken god? ;-)

Svaret mitt kommer for seint til farsdagskaken, men det kommer flere anledninger etter denne...

Jeg blander alltid valnøttene i kremen.

Jeg dynker sjelden eller aldri en kake. Lager den som oftest god tid i forveien og da synes jeg ikke det er nødvendig.

Skrevet

Ble kaken god? ;-)

Svaret mitt kommer for seint til farsdagskaken, men det kommer flere anledninger etter denne...

Jeg blander alltid valnøttene i kremen.

Jeg dynker sjelden eller aldri en kake. Lager den som oftest god tid i forveien og da synes jeg ikke det er nødvendig.

Det var ikke en farsdagskake, skal ikke lage kaken før om noen uker. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...