Gå til innhold

skal eplekaken avkjøles i formen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på å steke eplekake i langpanne, skal den avkjøles i formen eller på rist?

Skrevet

Eplekake i langpanne ser jeg ikke for meg at du på noen måte får hel ut av formen uansett... :o) Med mindre du har bakepapir under selvfølelig. La den bli kald i forma du.

Skrevet

Eplekake i langpanne ser jeg ikke for meg at du på noen måte får hel ut av formen uansett... :o) Med mindre du har bakepapir under selvfølelig. La den bli kald i forma du.

takk,:) har bakepapir i formen, men godt den skal avkjøles i formen, det var nemlig vanskelig å få ut den første :)). skal eplekaker være så løse/bløte inni? kanskje pga eplene? må vist trene på dette :))

Skrevet

takk,:) har bakepapir i formen, men godt den skal avkjøles i formen, det var nemlig vanskelig å få ut den første :)). skal eplekaker være så løse/bløte inni? kanskje pga eplene? må vist trene på dette :))

Ikke veldig løse / bløte, men det er mulig den blir fastere når den blir kald. Det skal ikke sitte igjen røre på strikkepinnen om du stikker en inn i kaka.

Gjest annlovinda
Skrevet

Eplekake må jo spises varm vel? Det er da den er best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...