ihlie Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 jeg holder på å steke eplekake i langpanne, skal den avkjøles i formen eller på rist? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Eplekake i langpanne ser jeg ikke for meg at du på noen måte får hel ut av formen uansett... ) Med mindre du har bakepapir under selvfølelig. La den bli kald i forma du. 0 Siter
ihlie Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Eplekake i langpanne ser jeg ikke for meg at du på noen måte får hel ut av formen uansett... ) Med mindre du har bakepapir under selvfølelig. La den bli kald i forma du. takk, har bakepapir i formen, men godt den skal avkjøles i formen, det var nemlig vanskelig å få ut den første ). skal eplekaker være så løse/bløte inni? kanskje pga eplene? må vist trene på dette ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 takk, har bakepapir i formen, men godt den skal avkjøles i formen, det var nemlig vanskelig å få ut den første ). skal eplekaker være så løse/bløte inni? kanskje pga eplene? må vist trene på dette ) Ikke veldig løse / bløte, men det er mulig den blir fastere når den blir kald. Det skal ikke sitte igjen røre på strikkepinnen om du stikker en inn i kaka. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Eplekake må jo spises varm vel? Det er da den er best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.