Gjest fjæsbok Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 er visst ikke ubegrenset plass til å skrive overskrift Jeg har "My christmas tree" application, den er litt søt, man kan gi "julegaver" til andre som også har denne. Men hvordan kan jeg finne ut hvem av mine venner som også har den uten å gå inn på hver enklets profil? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Det er vel bare å gi presanger og så får man beskjed om at noen har gitt en presang og at man må ha et tre 0 Siter
pampen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Du søker opp applikasjonen, og da ser du hvilke av dine venner som har den. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Må bare si her at alle disse applikasjonene som dukker opp i hytt og pine, de kan jeg virkelig styre meg for! 0 Siter
Gjest fjæsbok Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Må bare si her at alle disse applikasjonene som dukker opp i hytt og pine, de kan jeg virkelig styre meg for! Ja, det var nyttig for meg å vite. :-) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ja, det var nyttig for meg å vite. :-) Ja, ikke sant. hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.