hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 ''Lurer på hva din stakkars uskyldige mann kommer til å tro? Hva har kjerringa nå sett på TV....;)'' LOL Dette får meg til å tenke på følgende vits (pardon my language!): I gamle dager kom det en afrikaner flyttendes til ei lita bygd i Trøndelag. Det gikk ikke lang tid før han fikk ord på seg for å ha en ualminnelig godt drag på damene i bygda. En av kollegene hans, Kåre, bestemte seg for å spørre han hva det var som gjorde alle damene så begeistret. -Jo, sa afrikaneren. Trikset er å putte den fort inn, og saaaakte ut. Husk det: Fort inn! Og saaaaakte ut. De blir helt i ekstase av det. Jo, Kåre takket så mye for tipset, og bestemte seg for å forsøke det på kona samme kveld. Men da kvelden kom, gjorde han først som han pleide, før han plutselig kom på rådet fra afrikaneren, og så satte han i gang med fort inn! - og saaaakte ut. For inn! - og saaakte ut. Da kommer det fra kona hans: "Men Kåre, da!! Hva slags negerfakter er det på deg i kveld?!" *lol* 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Og nb! ikke kjøp forstørrelsesspeil når du trenger lesebriller, men må ta dem av for å sminke øynene, og så ser du ikke en dritt. Og tror forstørresle 5x er tingen. For ikke å snakke om 7. Det er svært uhyggelig alt det du får se da, det kan jeg love deg. Åh hehe, foreløpig virker øynene mine, men skal huske på det takk *LOL* 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 LOL! Men du - hvorfor lente du deg over et speil for å nappe bryn? Jeg skulle tro at hodet ditt da skygger for det lyset du trenger for å se alle de små hårene som må nappes. Når jeg skal nappe, setter jeg meg under leselampa og retter lyset rett i fleisen mens jeg ser OPP og holder speilet...;-) Bruker å stå på badet å gjøre det... Min sønn var akkurat blitt klippet og speilen lå fremdeles på kjøkkenbordet. Pinsetten hadde jeg innen rekkevidde, og vips, så var jeg igang. Men for et sjokk! *grøssoggru* 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 ..eller slukk lyset hvis du ikke vil få nakkesleng. Huff, jeg vet akkurat hva du mener. Åh ja nakken min er jo langtifra god. *Får slå av lyset heller* 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 ''Lurer på hva din stakkars uskyldige mann kommer til å tro? Hva har kjerringa nå sett på TV....;)'' LOL Dette får meg til å tenke på følgende vits (pardon my language!): I gamle dager kom det en afrikaner flyttendes til ei lita bygd i Trøndelag. Det gikk ikke lang tid før han fikk ord på seg for å ha en ualminnelig godt drag på damene i bygda. En av kollegene hans, Kåre, bestemte seg for å spørre han hva det var som gjorde alle damene så begeistret. -Jo, sa afrikaneren. Trikset er å putte den fort inn, og saaaakte ut. Husk det: Fort inn! Og saaaaakte ut. De blir helt i ekstase av det. Jo, Kåre takket så mye for tipset, og bestemte seg for å forsøke det på kona samme kveld. Men da kvelden kom, gjorde han først som han pleide, før han plutselig kom på rådet fra afrikaneren, og så satte han i gang med fort inn! - og saaaakte ut. For inn! - og saaakte ut. Da kommer det fra kona hans: "Men Kåre, da!! Hva slags negerfakter er det på deg i kveld?!" Au da.... hehe 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 *gulp* Har jeg ikke tenkt på før! Men tipset om bind for øynene var jo ganske lurt! :-) *LOL* Gulp! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Nappe øyebryn ? har aldri gjort det. Men jeg sitter og sminker meg litt nå. Og irriterer meg over at det er så mye ekstra hud i ansiktet... Mine barn snakker noe om rynker- men... 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Nappe øyebryn ? har aldri gjort det. Men jeg sitter og sminker meg litt nå. Og irriterer meg over at det er så mye ekstra hud i ansiktet... Mine barn snakker noe om rynker- men... Mye hud som henger når man ser nedover hehe, ja de kaller det rynker. De barna de barna 0 Siter
karisma Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 La frisøren gjøre det når du er og klipper deg. Koster rundt en 100 lapp her, og det synes jeg det er verdt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.