Gå til innhold

Hvem gikk ut av Idol i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la meg tiiidlig ;-)

Men hadde en sterk følelse av at Linda ville få færrest stemmer, makan til elendig innslag.. som om hun ville parodiere/latterliggjøre Gwen Stefanis framførelse..

Jepp, det var mine dagen derpå-kommentarer ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det gjorde Marius, til min datters fortvilelse...;)

Skrevet

Det gjorde Marius, til min datters fortvilelse...;)

Det var brannmannen ikke sant? Jeg så det heller ikke.

hidi, the scorpion
Skrevet

Aner ikke, men det var han høye, mørke som tenåringsjenter siklet etter...!

Skrevet

Ja, det var brannmannen. Men Linnea sang enda surere. Tror ikke hun traff en eneste tone, og i tillegg gjorde lydfolka en dårlig jobb. Stemmen ble altfor svak.

Skrevet

Bra

Skrevet

Ja, det var brannmannen. Men Linnea sang enda surere. Tror ikke hun traff en eneste tone, og i tillegg gjorde lydfolka en dårlig jobb. Stemmen ble altfor svak.

Linnea er forferdelig. Nå er det rett før jeg begynner å stemme bare for å få henne ut av idol.

Er det ikke reprise i morgen?

Skrevet

Linnea er forferdelig. Nå er det rett før jeg begynner å stemme bare for å få henne ut av idol.

Er det ikke reprise i morgen?

Jo. Du får stemme som en gal under reprisen! He he.

Jeg skjønner på et vis at Jan Fredrik ser et potensiale hos Linnea, men da må hun holde seg til sine egne låter. Hun passer overhodet ikke i Idol. Det gjør ikke Timian heller. Han har en særegen Neil Young-aktig stil, men blir for smal.

Skrevet

Jeg skjønner på et vis at Jan Fredrik ser et potensiale hos Linnea, men da må hun holde seg til sine egne låter. Hun passer overhodet ikke i Idol. Det gjør ikke Timian heller. Han har en særegen Neil Young-aktig stil, men blir for smal.

Hehe, nei jeg kommer sikkert ikke til å stemme. Jeg stemmer sjelden på slike ting, da må jeg bli ordentlig gira og det blir jeg sjelden.

Gjest Sensibell
Skrevet

Ikke bare tenåringsjenter.. jeg er mye eldre enn det men sikler etter han jeg også!!! ;_)

Ble skikkelig lei meg når han røk ut i går!! :-( gidder ikke å se Idol lenger faktisk..

Linnea, Timian og han gamle rockern burde gått ut for lengst. Rockern er flink men passer ikke inn i et Idol-konsept, samme med Åste. De er jo allerede artister så skjønner ikke hva de har i et idol -konsept å gjøre.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke bare tenåringsjenter.. jeg er mye eldre enn det men sikler etter han jeg også!!! ;_)

Ble skikkelig lei meg når han røk ut i går!! :-( gidder ikke å se Idol lenger faktisk..

Linnea, Timian og han gamle rockern burde gått ut for lengst. Rockern er flink men passer ikke inn i et Idol-konsept, samme med Åste. De er jo allerede artister så skjønner ikke hva de har i et idol -konsept å gjøre.

*ler*

Min datter ville også nekte å se idol hvis Marius røk ut, men hun gikk (troløs som bare ungdommer kan være) rett over til Bjørn...

Selv om de er artister, så er nok idol noe som kan gjøre dem virkelig kjent! Og vi er ikke så forferdelig mange mennesker i Norge at vi har et "hav" av talenter å ta av ;)

Skrevet

Jeg synes Timian minner litt om Kelly Family! ;-)

Når jeg hører på Linnea, så kan jeg høre at hun har noe 'kult' ved stemmen sin, men hun synger ganske falskt til tider, og er absolutt ikke noen 'allrounder'. Gi henne noen år på baken så kan hun kanskje bli noe bra.

Skrevet

Åste var jo kordame, da. Flott at hun kan komme ut av skyggenes dal. På American Idol var det også en kordame som kom høyt opp og langt fram i Idol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...