Nellie Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg holder på å flytte, noe som i praksis betyr at jeg må ta i, og vurdere ALT jeg eier. Det har jeg da smertelig fått erfare at er blitt ganske mye mer, siden sist jeg flyttet for 3 år siden. Når man i tillegg har en samboer som nesten kvalifiserer til skraphandler, eller i allefall synes Øystein Sundes "kjekt å ha" er en utrolig bra sang, så blir det mange drakamper her i huset om dagen. Jeg lemper i søppelsekker, og ting kryper utav dem igjen.. *puh* Åsså jeg som trodde at jeg hadde få bukser.... 0 Siter
Sofline Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Medfølelse... Jeg vet altfor godt hvordan du har det. 0 Siter
Nikki Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Nettopp vært gjennom det samme selv! Synes jeg kastet mye da jeg pakket, men jammen kom det uendelige mengder ting inn i det nye huset da flyttelasset kom. Må nok ta enda en runde med kasting i forbindelse med at vi nå pakker ut! 0 Siter
Nellie Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Nettopp vært gjennom det samme selv! Synes jeg kastet mye da jeg pakket, men jammen kom det uendelige mengder ting inn i det nye huset da flyttelasset kom. Må nok ta enda en runde med kasting i forbindelse med at vi nå pakker ut! Skjønner hva du mener, i dag har jeg vært i kastemodus, det ligger faktisk ting i skapene som aldri har vært flyttet på siden jeg flyttet inn hit for 3 år siden.... Ut med det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.