Rith Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Lurer på om det er noen som har tips til bra ullklær, bruker Iris men fryser med det. Lurer også på tips til bra ullklær for barn, jeg bruker peanuts fra Cubus. Noen som har bedre forslag? 0 Siter
frosken Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg liker Icebreaker og Smartwool sine produkter :-) Du finner dem her ; www.sportsnett.no Ullklærne ligger blant annet under "undertøy tur". Det finnes ulike tykkelser. 0 Siter
Rith Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Jeg liker Icebreaker og Smartwool sine produkter :-) Du finner dem her ; www.sportsnett.no Ullklærne ligger blant annet under "undertøy tur". Det finnes ulike tykkelser. Ble helt forvirra jeg, var så mye å velge i. Men klør dem? 0 Siter
Dory Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg liker Ullvang ulltøyet jeg.. Synes ikke det klør. Jeg har ikke barn, men har hørt andre emd barn fortelle at de er veldig fornøyd med de ullklærne man kan kjøpe på G sport bl.a. Tror det heter prinsesse/prinse ull? Men er ikke helt sikkert. er iallefall rosa til jenter og blått til gutter. Ser kjempe fint ut:) Prisen vet jeg dessverre ikke. 0 Siter
ekte nick Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Ble helt forvirra jeg, var så mye å velge i. Men klør dem? Til barn anbefaler jeg denne nettbutikken veldig! Har kjøpt klær derfra flere ganger: http://nostebarn.no Som voksen bruker jeg Ulvang ullstilongs, har også brukt Calida (for damer). Jeg elsker å bruke tynn ull direkte mot kroppen, det varmer på en god måte. 0 Siter
frosken Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Ble helt forvirra jeg, var så mye å velge i. Men klør dem? Det er de mest behagelige (og kløfri) ullplaggene jeg har hatt :-) 0 Siter
Rith Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Det er de mest behagelige (og kløfri) ullplaggene jeg har hatt :-) Takk for tips..får prøve de ut, men håper de er holdbare..jammen var de dyre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.