Gå til innhold

Ullklær- jeg fryser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har tips til bra ullklær, bruker Iris men fryser med det.

Lurer også på tips til bra ullklær for barn, jeg bruker peanuts fra Cubus.

Noen som har bedre forslag?

Skrevet

Jeg liker Icebreaker og Smartwool sine produkter :-)

Du finner dem her ; www.sportsnett.no Ullklærne ligger blant annet under "undertøy tur". Det finnes ulike tykkelser.

Skrevet

Jeg liker Icebreaker og Smartwool sine produkter :-)

Du finner dem her ; www.sportsnett.no Ullklærne ligger blant annet under "undertøy tur". Det finnes ulike tykkelser.

Ble helt forvirra jeg, var så mye å velge i. Men klør dem?

Skrevet

Jeg liker Ullvang ulltøyet jeg.. Synes ikke det klør.

Jeg har ikke barn, men har hørt andre emd barn fortelle at de er veldig fornøyd med de ullklærne man kan kjøpe på G sport bl.a. Tror det heter prinsesse/prinse ull? Men er ikke helt sikkert. er iallefall rosa til jenter og blått til gutter. Ser kjempe fint ut:) Prisen vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

Til barn anbefaler jeg denne nettbutikken veldig! Har kjøpt klær derfra flere ganger:

http://nostebarn.no

Som voksen bruker jeg Ulvang ullstilongs, har også brukt Calida (for damer). Jeg elsker å bruke tynn ull direkte mot kroppen, det varmer på en god måte.

Skrevet

Det er de mest behagelige (og kløfri) ullplaggene jeg har hatt :-)

Skrevet

Det er de mest behagelige (og kløfri) ullplaggene jeg har hatt :-)

Takk for tips..får prøve de ut, men håper de er holdbare..jammen var de dyre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...