astridny Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Hei. Min mor bruker gebiss,men hun er veldig misfornøyd med det "limet" som hun bruker. Det heter pro fast pulver. Gebisset løsner like etter at hun har "limt" det på. Det var ett annet "im"hun brukte før,men de stoppet selvfølgelig å produsere det. Hva bruker deres foreldre? Det må da være noe i år 2007 som virker til dette formålet? På forhånd takk for svar og ha en god helg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 De fleste jeg jobber sammen med bruker gebiss, så jeg skal spørre dem på mandag. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 De fleste jeg jobber sammen med bruker gebiss, så jeg skal spørre dem på mandag. Det hørtes ut som en spesiell arbeidsplass! Jobber du som dørvakt eller bokser ? :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Det hørtes ut som en spesiell arbeidsplass! Jobber du som dørvakt eller bokser ? :-) Jeg har flere forskjellige arbeidsplasser. På den ene arbeidsplassen er gjennomsnittsalderen relativ høy. 0 Siter
astridny Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 De fleste jeg jobber sammen med bruker gebiss, så jeg skal spørre dem på mandag. Hei. Har du spurt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.