Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, her sitter jeg, hoster og snørrer. Det er greit nok, men jeg har mistet stemmen! Jeg tåler ikke ha volum på (skjønner dere hva jeg mener?), da sprekker den. Så nå har jeg hvisket i snart tre dager.

Dvs, på jobb MÅ jo volumet brukes (er lærer) - og på fredagen utpå dagen, var stemmen min død. Jeg rodde meg gjennom dagen ved hjelp av ei fløyte og snille elever, og plantet rompa mi i sofaen etter at jeg kom hjem.

Jeg har vondt i halsen, men ikke syk ellers.

Stemmen min skulle jeg gjerne hatt igjen (har til vanlig bra nytte av den), så jeg lurer på om noen har gode råd til meg!

Skrevet

Akkurat slik er halsen min også av og til - har hatt det to ganger i høst. Første gangen var jeg total stemmeløs i to dager, og delvis stemmeløs i to dager til, andre gangen var jeg bare delvis stemmeløs i to dager med påfølgende uke med hosting og harking.

For meg hjelper det (i alle fall av og til) å hive innpå med c-vitaminer, ligge med ullskjerf og drikke mye.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...