Gå til innhold

Boyband

hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er du kanskje! Tror mange rangerer boyband og country likt....

Vær sterk! Stå imot andres mennesker fordommer...;)

Yes, har ryggrad til å tåle motgang her. haha

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

31

• pekkaline

15

• Lillemus

13

• morsan

6

Skrevet

Jeg er vel mere utsatt når jeg helst hører på country musikk da :) ??

Det er da mye kjempefin countrymusikk! Jiiha!

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden tør jeg ikke engang si hva vi hører på fra tid til annen...

Å joda, er det sputnik? Bedre å spytte ut med det :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Det siste min kjære lastet ned fra nettet var vel samtlige Vikingarna fra da Christer inntok dansebandet... Joda, det hender vi gauler og synger litt når de toner ut fra høyttalerne på pc'n...

Trekkspill er også noe han er glad i. :o) Selv har jeg vel alt av Bee Gees i en eller annen form, men akkurat det er ingen hemmelighet her inne da. ;o) Ellers er jeg veldig glad i norske viser som Lillebjørn, Trygve Hoff, Henning Kvitnes osv.

I mine ører så er det gladmusikk! Man må likssom trå takten med dansefoten!

Skrevet

Det er da mye kjempefin countrymusikk! Jiiha!

Synes det fenger, og dansefoten merkes :)

Skrevet

Å joda, er det sputnik? Bedre å spytte ut med det :)

Nei, der går grensa gitt! Sputnik hører jeg ikke på!

Skrevet

Vassendgutane ;O)

Er det de som har den ungkar med dobbeltseng?

Skrevet

Det siste min kjære lastet ned fra nettet var vel samtlige Vikingarna fra da Christer inntok dansebandet... Joda, det hender vi gauler og synger litt når de toner ut fra høyttalerne på pc'n...

Trekkspill er også noe han er glad i. :o) Selv har jeg vel alt av Bee Gees i en eller annen form, men akkurat det er ingen hemmelighet her inne da. ;o) Ellers er jeg veldig glad i norske viser som Lillebjørn, Trygve Hoff, Henning Kvitnes osv.

Det var jo ikke noe å skjule. Topp med vikingarna :) Musikk som minner meg om sommeren.

Skrevet

Synes det fenger, og dansefoten merkes :)

Country er tøft! Husker da jeg var liten, da gikk det et lite program på lørdagskveldene som het Landhandleren (???) hvor et band spilte noen countrylåter hver gang. Husker jeg elsket det! Var det Bjøro som sang "og si til den venn, han som du har der, at han må gååååå...."?

Skrevet

Er det de som har den ungkar med dobbeltseng?

*Nikker ivrig*

Skrevet

Det var jo ikke noe å skjule. Topp med vikingarna :) Musikk som minner meg om sommeren.

Jøss. Trodde jeg ville bli mobba til evig tid her inne jeg nå.

Har masse gode minner til dansemusikk jeg, da søstrene mine og jeg leide hytte på åremål pleide vi alltid å spille kort på kveldene og på lørdagskveldene hadde vi på "På dansefot" på radioen, hadde godis å spise og noe godt i glasset og hytta opplyst av stearinlys. :o) Kooooos! Først var det "Alle tiders blinkskudd" hvor vi sang av full hals og mimret som bare det og så dansefoten hvor vi også sang en del. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Country er tøft! Husker da jeg var liten, da gikk det et lite program på lørdagskveldene som het Landhandleren (???) hvor et band spilte noen countrylåter hver gang. Husker jeg elsket det! Var det Bjøro som sang "og si til den venn, han som du har der, at han må gååååå...."?

Og Lillian... Husker programmet svært godt! Og han svære mannen, husker jo ikke navnet!

Skrevet

Og Lillian... Husker programmet svært godt! Og han svære mannen, husker jo ikke navnet!

Lillian Askeland? Askelund? Var det hun som sang "Lyckliga gatan"? *Mimrer*

hidi, the scorpion
Skrevet

Lillian Askeland? Askelund? Var det hun som sang "Lyckliga gatan"? *Mimrer*

Lillian Askeland, var det! Og otto big hand eller lignende!

Skrevet

*kremt*

Syng i veg du!:-)

Nå sitter sønnen på 16 år og synger for harde livet, mens musikken ljomer fra rommet hans, eg deler ikkje musikksmaken med han men eg mener helt seriøst at så lenge han har så stor glede av det så får han spille det han vil omtrent når han vil!

I sted var det noe Dansebandlignende greier med innlagt joik(!) og et eller anna om "mjøsas strand" el.l.

*uff*

Skrevet

Lillian Askeland, var det! Og otto big hand eller lignende!

Ottar big hand Johansen, men var han med alt da?! Det må da være 30 år siden, minst!?

Skrevet

Jeg liker også ABBA. Westlife blir litt for sukkersøte for meg, men noe av musikken deres er fengende.

Skrevet

*kremt*

Syng i veg du!:-)

Nå sitter sønnen på 16 år og synger for harde livet, mens musikken ljomer fra rommet hans, eg deler ikkje musikksmaken med han men eg mener helt seriøst at så lenge han har så stor glede av det så får han spille det han vil omtrent når han vil!

I sted var det noe Dansebandlignende greier med innlagt joik(!) og et eller anna om "mjøsas strand" el.l.

*uff*

*Hehe* Ungene har vett til å be meg slutte å synge, kjæresten tør antagelig ikke... ;o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Elsker ABBA også, er det noe galt med meg?''

Definitivt!

Skrevet

Hovedsaken er at vi nyter musikk :) Tenk et liv uten da.....

Da hadde eg slitt kraftig!

Eg kan ikkje tenke meg et liv uten musikk, poesi og (virkelig) gode filmer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...