Gå til innhold

Boyband

hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg liker også Westlife! Og hører gjerne på "boyband" generelt. Vet du, jeg bryr meg ikke om at det ikke er "riktig" musikksmak blant selvutnevnte kjennere. De er antagelig trangsynte og snevre i forhold til andre ting i livet også. Jeg liker mennesker som liker forskjellige og varierte typer musikk og sjangere. Det vitner om personlighet!

''Jeg liker mennesker som liker forskjellige og varierte typer musikk og sjangere. Det vitner om personlighet!''

Det finnes faktisk så mye musikk å velge mellom at man ikke behøver like boyband eller ABBA for å ha personlighet. Har man personlighet på musikkfronten liker man vel helst litt tyngre musikk, og da mener jeg _ikke_ heavyrock men musikk som ikke er glatt men heller litt krevende.

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

31

• pekkaline

15

• Lillemus

13

• morsan

6

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eg kan nevne mange som eg syns er bra eg. Men for å plukke ut noe så høre nå eg på Westlife, Ole Ivars, Vassendgutane, ABBA, A1, AHA og selfølgelig Kent :D

Eg er 16 og trur ikkje akkuratt det er noe galt med meg berre på grunn av musikken eg hører på sjøl om eg har fått høre det fra forskjellige folk på min alder +- at eg har dårlig musikksmak.

Men alle har jo forskjellig musikk som dil like så kan jo ikkje si det er noe galt med folk berre på grunn av det di høre på da.

Eg får min del kan nesten ikkje fordra teknoen (som ungdommer spesielt hører på). Noe av det er jo greit nok da men :P

''og selfølgelig Kent''

Kent er jo til tider briljante, da. Syns nesten det er forkastelig å nevne dem i sammenhengen din. :-O

Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være det. Westlife har mange fine sanger. Abba har kjempemange fine sanger.

Det skal liksom være så p.k. å ikke like boyband, men heller like det som liksom skal være god musikk (mye av det synes jeg er kjempekjedelig...).

Vi er alle forskjellige, og vi må få lov til å stole på vår egen smak - også når det gjelder musikk.

Gjest Angela25
Skrevet

Klart det ikke er noe galt med deg!!:-) Jeg elsker ABBA ogsaa! Jeg vokste opp med denne musikken, da min mor digget de. Og rett som det er naar jeg gjor husarbeid o.l, setter jeg paa abba for full guffe og synger med:-)

Skrevet

''Lillian Askeland? Askelund? Var det hun som sang "Lyckliga gatan"?''

Nei, Lillian Mûller var det.

Men ho sang ikkje "Lyckliga Gatan" det var det Anna Lena Løfgren (eller noe lignende som gjorde), en utrolig flott fremføring som holder den dag i dag!

Det er da en av andre norske som har sunget Lyckliga gatan også? Kan det være Gro Anita Schønn da?

Skrevet

Det er da en av andre norske som har sunget Lyckliga gatan også? Kan det være Gro Anita Schønn da?

Den er ihvertfall utgitt på plate med Penthouse Playboys, men det var kanskje ikke den versjonen du tenkte på? ;-)

Annonse

Skrevet

Du har sikkert rett, "alle" de norske syngedamene som Gro Anita Schønn, Inger Lise Rypdal/Andersen & co. har sikkert sunget den, husker det var en plateserie som hette: "På Treff Med" og der var de med hele bølingen.

Ps! Nå begynte eg å tenke på en pinlig episode med Gro Anita Schønn i Syden i 1979, meeen det er en helt annen historie...:)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du har sikkert rett, "alle" de norske syngedamene som Gro Anita Schønn, Inger Lise Rypdal/Andersen & co. har sikkert sunget den, husker det var en plateserie som hette: "På Treff Med" og der var de med hele bølingen.

Ps! Nå begynte eg å tenke på en pinlig episode med Gro Anita Schønn i Syden i 1979, meeen det er en helt annen historie...:)

å?

hva skjedde?

Skrevet

å?

hva skjedde?

Ikkje prøv deg! :-)

Min munn er lukka med (et eller anna, husker ikkje)...

Men ho var ei veldig flott jente/dame, eg har bildet av ho på "netthinnen", der ho gikk med hotpants og en leikehund i tre som gikk på hjul i ett snøre...he,he...

Skrevet

''og selfølgelig Kent''

Kent er jo til tider briljante, da. Syns nesten det er forkastelig å nevne dem i sammenhengen din. :-O

Hvem er det som bestemmer hvem som er briljante og ikke briljante?

Skrevet

Ikkje prøv deg! :-)

Min munn er lukka med (et eller anna, husker ikkje)...

Men ho var ei veldig flott jente/dame, eg har bildet av ho på "netthinnen", der ho gikk med hotpants og en leikehund i tre som gikk på hjul i ett snøre...he,he...

Sju seil... :-)

Skrevet

Det er kritikerene det. De som ikke er åpne for all musikk og som er fastlåst i sin egen lille verden :-)

Skrevet

Det er kritikerene det. De som ikke er åpne for all musikk og som er fastlåst i sin egen lille verden :-)

Godt sagt! :-)

Annonse

Skrevet

Jiiiiiiizus christ. Du er jo helt sprø du hidi! Boyzone og Abba da gitt! ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jiiiiiiizus christ. Du er jo helt sprø du hidi! Boyzone og Abba da gitt! ;-)

Jeg vet! Klarer ikke å rødme engang...;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Hvem er det som bestemmer hvem som er briljante og ikke briljante?''

Hver enkelt som lytter til musikk vil jeg si. Da regner jeg med at alle her inne skriver ut fra egen smak.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tull og tøv. En som ikke er musikkritiker kan da ha meninger om hva som er briljant eller ikke. Og som jeg svarte over her, det går på egen smak og egne meninger. Virker som om få egentlig tenker over at kritikerne også skriver ut fra synsing og hva de selv til syvende og sist syns er bra selv om det til tider kan virke som om de _prøver_ å analysere det de lytter til.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg vil nok tro at en musikkritikerer mye mer åpen for flere genre innen musikken enn noen av oss her inne noen sinne blir.

hidi, the scorpion
Skrevet

Westlife ruler gata!

Ja, de er bare skjønne!!!

Skal si du er i farta idag ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...