Gå til innhold

Studentdrapet i Italia

Gjest Lese nyheter er deprimerende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er så voldsomt stort med det? Hvorfor driver pressen å klistrer opp nye svære artikler med små nye detaljer og en repetisjon på alt det andre flere ganger daglig.

Hadde det vært en norsk jente som ble drept ville jeg forstått det, men vi har liksom ingen forbindelser med det.

En annen ting er jo hvor mye grusomme detaljer vi trenger å vite?

Skrevet

''Hva er så voldsomt stort med det?''

Det har eg faktisk ikkje fått med meg engang, men eg har både BA og Dagbladet for i dag liggende.

Men eg er veldig enig med deg i at det er deprimerende å lese nyheter.

Omtrent _hele_ forsiden av Dagbladet (som faktisk regnes som ei seriøs avis av mange!) er viet Tshaves GENISTREK !

Det er til å spy av, få faen for noe møkk!!!

Skrevet

Hvorfor hadde det vært noe annet dersom det var en norsk jente som hadde blitt drept der? Tror du norske jenter er mer verdifulle enn andre?

Gjest tippsiii
Skrevet

Hvorfor hadde det vært noe annet dersom det var en norsk jente som hadde blitt drept der? Tror du norske jenter er mer verdifulle enn andre?

Det var da ikke det trådstarter sa. Poenget er vel at det er naturlig at avisene i større grad dekker nyheter fra utlandet som gjelder nordmenn. Altså gis det mer oppmerksomhet til drap på nordmenn, ulykker der nordmenn er involvert m.m., enn hvis en italiener eller en tysker er drept på en eller annen måte i sitt hjemland.

Du trenger neppe å være så krass :) Slapp av!

Skrevet

Det var da ikke det trådstarter sa. Poenget er vel at det er naturlig at avisene i større grad dekker nyheter fra utlandet som gjelder nordmenn. Altså gis det mer oppmerksomhet til drap på nordmenn, ulykker der nordmenn er involvert m.m., enn hvis en italiener eller en tysker er drept på en eller annen måte i sitt hjemland.

Du trenger neppe å være så krass :) Slapp av!

Nettopp, bra det er noen med IQ over 60 her inne ;-)

Skrevet

"Sexy" mord blir alltid slått stort opp, det spiller ingen rolle hvor de skjer. Dette her har alt. Sex, vold, pene mennesker, sjalusi og til og med halloweenkostymer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...