Gå til innhold

Spam-mail

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg så langt fått 16 spam-mailer, av disse var 4-5 fra en eller annen National Bank og 8-9 ville selge meg noe som skal gjøre pikken min større så jeg blir populær blant jentene.

Mer penger skulle jeg gjerne hatt, men større pikk trenger jeg definitivt ikke... ;o)

Skrevet

Du får sende det videre til alle dine mannlige bekjente. :-)

Skrevet

De driver stadig og skal forstørre pikken min også. Også synes de at jeg bør få større sædmengde.

Jeg får ikke så mye spam hjemme pga flott filter, men på jobben der rauser det inn stadig vekk.

Skrevet

Endelig har jeg også fått spam: Flere som vil gi meg penger eller premier, bl.a. en ire som hadde 11 millioner pund til overs.

Skrevet

Endelig har jeg også fått spam: Flere som vil gi meg penger eller premier, bl.a. en ire som hadde 11 millioner pund til overs.

Jeg regner med du sendte ham kontonummeret ditt umidelbart så han kan dele de 11 mill med deg? ;o)

Skrevet

Jeg regner med du sendte ham kontonummeret ditt umidelbart så han kan dele de 11 mill med deg? ;o)

Selvfølgelig. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...