Skruf1365381135 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 nei. eg syns ikkje du er naiv. Etter min mening bør din venn levere mobilen til politiet og spesielt siden den var så dyr. Den personen som eigde mobilen burde vel egentlig passe litt bedre på den. Hvertfall når den var så dyr. Men det burde vel egentlig eg ikkje snakke høgt om ettersom eg pleiie å glømme mobilane eg har hatt både her og der. (nå er eg oppe i min 16 eller så var det 17 mobil). Men nå har ikkje eg hatt så dyre mobila heller så det er vel derfor eg har fått di igjen har vert mer skrap di eg har hatt 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Nå er vel ikke taxisjåførene her i Oslo, kjent for sin høye moral. He he! ;-) 0 Siter
Balder Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ja! Du er naiv! Fordi du er kompis med han. Neste gang kan det være deg han svikter. At folk gjør slikt forteller endel om holdningene deres. Ta farvel med han hvis du selv er seriøs. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hva jobber kameraten din som da? Det er viktig å ta hensyn til i et slikt dilemma. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hva jobber kameraten din som da? Det er viktig å ta hensyn til i et slikt dilemma. ''jeg har en kompis som er drosjesjåfør.'' Det sier deg ikke noe? :-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 ''jeg har en kompis som er drosjesjåfør.'' Det sier deg ikke noe? :-) ;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 ''jeg har en kompis som er drosjesjåfør.'' Det sier deg ikke noe? :-) Er det sånne som kjører drosje? 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 nei. eg syns ikkje du er naiv. Etter min mening bør din venn levere mobilen til politiet og spesielt siden den var så dyr. Den personen som eigde mobilen burde vel egentlig passe litt bedre på den. Hvertfall når den var så dyr. Men det burde vel egentlig eg ikkje snakke høgt om ettersom eg pleiie å glømme mobilane eg har hatt både her og der. (nå er eg oppe i min 16 eller så var det 17 mobil). Men nå har ikkje eg hatt så dyre mobila heller så det er vel derfor eg har fått di igjen har vert mer skrap di eg har hatt Han leverte den inn :-) Jeg ble kjempeglad for det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.