Gå til innhold

Brystkreft!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tegn på brystkreft at det ene brystet er ømt, og det andre ikke?

Kjenner ikke noen kul foreløpig... men er vondt/ømt når jeg klemmer på det venstre brystet.

Skrevet

Jeg ville ventet med den tanken til jeg kjente en evt kul. Man kan få ømme/ømt bryst iblant. Rundt mens tid mm. Det er også en mulighet for at du har blitt påvirket av "problemer" med din partner eller dine barn? Da går ømheten over med problemløsning.

Gjest er du redd drar du til legen da
Skrevet

Det er masse masse kjertler i brystene, det kan være at de er litt hissige/betente. Ømme bryst kan komme i forbindelse med eggløsning, mens o.l.

Er du redd for brystkreft så drar du til legen, INGEN her inne som kan stille noen "diagnose" for deg.

Skrevet

Mange oppdager brystkreft først ved mammografi, uten at de har kjent noen som helst ømhet først. Ømhet kan som påpekt nedenfor skyldes syklus, men dersom man først har begynt å kjenne etter på en kul el lign kan man bli øm av det også.

Jeg anbefaler deg uansett å dra til lege for å bli undersøkt.

Lykke til.

Skrevet

Har du klemt mye på det ene brystet er det ikke rart hvis det blir ømt etter hvert. Og er du først blitt bekymret er det kanskje vanskelig å holde fingrene unna? :- )

Ta en tur til legen for sikkerhetsskyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...