Gjest mubbals Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Er det tegn på brystkreft at det ene brystet er ømt, og det andre ikke? Kjenner ikke noen kul foreløpig... men er vondt/ømt når jeg klemmer på det venstre brystet. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg ville ventet med den tanken til jeg kjente en evt kul. Man kan få ømme/ømt bryst iblant. Rundt mens tid mm. Det er også en mulighet for at du har blitt påvirket av "problemer" med din partner eller dine barn? Da går ømheten over med problemløsning. 0 Siter
Gjest er du redd drar du til legen da Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det er masse masse kjertler i brystene, det kan være at de er litt hissige/betente. Ømme bryst kan komme i forbindelse med eggløsning, mens o.l. Er du redd for brystkreft så drar du til legen, INGEN her inne som kan stille noen "diagnose" for deg. 0 Siter
morsan Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Mange oppdager brystkreft først ved mammografi, uten at de har kjent noen som helst ømhet først. Ømhet kan som påpekt nedenfor skyldes syklus, men dersom man først har begynt å kjenne etter på en kul el lign kan man bli øm av det også. Jeg anbefaler deg uansett å dra til lege for å bli undersøkt. Lykke til. 0 Siter
Orio Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Har du klemt mye på det ene brystet er det ikke rart hvis det blir ømt etter hvert. Og er du først blitt bekymret er det kanskje vanskelig å holde fingrene unna? :- ) Ta en tur til legen for sikkerhetsskyld. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.