Gjest sliter med dette Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hva er feil når formelen vises i cellen og ikke celleverdien formelen peker til. F.eks. =Ark1!F4 På radene over har alt gått helt greit men plutselig vil den bare oppgi formelen. 0 Siter
Atene Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Har det sneket seg inn et tegn før =? Eller er cellen formatert som tekst? 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Har det sneket seg inn en snutt først ( ' )? Da vises cellen som tekst, ikke verdien. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg vil anta at cellen står som tekst-celle, da blir det feil i cellen også. 0 Siter
Gjest sliter med dette Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg vil anta at cellen står som tekst-celle, da blir det feil i cellen også. Takk for svar. Det er riktig at cellen var merket som tekst. Når jeg drar nedover for å kopiere formelen i cellen over blir cellene endret fra standard til tekst. Vet du hvordan jeg kan unngå det? Det samme skjer hvis jeg endrer formelen, endrer cellenummer fra f.eks. 7 til 10. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvilket program dreier det seg om? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.