Gjest anonym for anledningen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg er deltidansatt i 10% stilling i en butikk. En av mine medarbeidere skal straks ut i svangerskapspermisjon. Har jeg da fortrinnsrett på dette vikariatet? Vikariatet kommer ikke til å berøre de timene jeg har som deltidsansatt. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Aner ikke, men det er jo en fordel for butikken å ha en vikar som vet noe om bedriften? Og du jobber jo ikke da uansett, så jeg ville absolutt hintet frampå litt at "jeg kan jo vikarere så slipper dere å lære opp en ny person, jeg jobber ikke de timene uansett..) 0 Siter
Sofline Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ikke umiddelbart vil jeg tro, men hint kraftig om at du er interessert. De vil jo uansett slippe opplæringstid hvis de ansetter deg. 0 Siter
fresja Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Sakser dette fra Handel & Kontor sin side: ...ansatte med minst ½ års ansettelse har fortrinnsrett og at man har mulighet til å velge seg timer som også er på et tidspunkt du jobber fra før så sant det er praktisk mulig å legge om timelistene. http://www.handelogkontor.no/index.gan?id=6623&subid=0&action=&faqid=5890 Det kan jo tenkes at du og butikken må være organisert for at dette skal gjelde. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Er du deltids- eller fulltidsansatt? Det avgjør jo endel i beslutningen sikkert. 0 Siter
Gjest anonym for anledningen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Er du deltids- eller fulltidsansatt? Det avgjør jo endel i beslutningen sikkert. "Jeg er deltidansatt i 10% stilling i en butikk." Står først i innlegget mitt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 "Jeg er deltidansatt i 10% stilling i en butikk." Står først i innlegget mitt. Å der ja :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.