Gå til innhold

Crazy å dra 2 timer unna sykehuset

Gjest når det er like før en kan føde

Anbefalte innlegg

Gjest når det er like før en kan føde
Skrevet

Planlegger å dra og handle et sted og dette er 2 timer unna der jeg skal føde. Har termin om få dager.. Er det sprøtt å reise, eller?

Er jo en del som bor såpass langt unna sykehuset også..

Skrevet

Det er de fearreste som styrtfoeder, saa det maa du bare gjoere.

Gjest når det er like før..
Skrevet

Det er de fearreste som styrtfoeder, saa det maa du bare gjoere.

Håper det går bra. :) Eneste som er litt creepy er at hodet ikke er festa, men skal sjekke dette i morgen igjen og håper at det sitter som støpt da.

Skrevet

Håper det går bra. :) Eneste som er litt creepy er at hodet ikke er festa, men skal sjekke dette i morgen igjen og håper at det sitter som støpt da.

Det er ganske vanlig at hodet ikke fester seg foer like foer foedselen :)

Skrevet

Det er ganske vanlig at hodet ikke fester seg foer like foer foedselen :)

Okei! Folk sier så mangt om hva som er vanlig og hvordan de vurderer en. "Er ikke hodet festet ENDA, så liten du er/ så stor du er.. "

Jeg får kanskje satse på at hodet IKKE er festet da, slik at jeg har litt mer tid! Kjedelig å måtte legge seg ned på et kjøpesenter fordi vannet går, men de fleste fødsler starter vel med rier.

Skrevet

Okei! Folk sier så mangt om hva som er vanlig og hvordan de vurderer en. "Er ikke hodet festet ENDA, så liten du er/ så stor du er.. "

Jeg får kanskje satse på at hodet IKKE er festet da, slik at jeg har litt mer tid! Kjedelig å måtte legge seg ned på et kjøpesenter fordi vannet går, men de fleste fødsler starter vel med rier.

Dette gaar saa bra, saa. Ikke bry deg saa mye om hva folk generelt sier. Hoer paa leger og jordmoedre.

Starter du med vannavgang, saa gaar det fint selv om du er to timer unna. Foedselen vil fremdeles ta litt tid. Blir det krise, saa ringer dere etter ambulanse.

Lykke til med forestaaende begivenhet :)

Skrevet

Dette gaar saa bra, saa. Ikke bry deg saa mye om hva folk generelt sier. Hoer paa leger og jordmoedre.

Starter du med vannavgang, saa gaar det fint selv om du er to timer unna. Foedselen vil fremdeles ta litt tid. Blir det krise, saa ringer dere etter ambulanse.

Lykke til med forestaaende begivenhet :)

Takk takk!

Skrevet

Må le litt av spørsmålet. Det er da mange som bor myyyye lenger fra sykehuset enn 2 timer.

Når det er sagt så var en venninne av meg på fjellet en uke før termin med lang vei å gå til bilen. Hun fødte en uke senere og da på under 2 timer fra hun våknet til ungen var ute. Da var det litt godt at de ikke var på fjellet :-)

Skrevet

Som du selv sier, så er det jo en del som bor så langt unna sykehuset, men ikke reis alene. :-)

Skrevet

I såfall skal du legge deg ned uansett hvor du er, to timer hjemmefra eller på nærbutikken. :-)

Skrevet

Tror ikke jeg ville tatt turen alene, men det er vel bare fordi jeg er litt ekstra engstelig i forbindelse med fødsel. Som du og flere andre sier: Mange har lengre vei til sykehus, og det går stort sett bra det også.

Skrevet

I såfall skal du legge deg ned uansett hvor du er, to timer hjemmefra eller på nærbutikken. :-)

''I såfall skal du legge deg ned uansett hvor du er, to timer hjemmefra eller på nærbutikken. :-)''

To timer hjemmefra _eller_ på nærbutikken??

Det er jo to timer til nærbutikken, så det blir det samme.

Skrevet

''I såfall skal du legge deg ned uansett hvor du er, to timer hjemmefra eller på nærbutikken. :-)''

To timer hjemmefra _eller_ på nærbutikken??

Det er jo to timer til nærbutikken, så det blir det samme.

Hvem sier det er to timer til nærbutikken?

Skrevet

Hvem sier det er to timer til nærbutikken?

''Planlegger å dra og handle et sted og dette er 2 timer unna der jeg skal føde.''

??

Skrevet

''Planlegger å dra og handle et sted og dette er 2 timer unna der jeg skal føde.''

??

Ja, men hun sier da ikke at det er nærmeste butikk.

Skrevet

Ja, men hun sier da ikke at det er nærmeste butikk.

Nei, men ho sier ikkje noe om kor langt det er til nærbutikken heller, eller om det er noe nærbutikk nærmere enn 2 timer fra der ho skal føde.

Det står ikkje noe om kor langt det er fra der ho bor til der ho skal føde heller...:-)

Gjest når det er like før
Skrevet

Nei, men ho sier ikkje noe om kor langt det er til nærbutikken heller, eller om det er noe nærbutikk nærmere enn 2 timer fra der ho skal føde.

Det står ikkje noe om kor langt det er fra der ho bor til der ho skal føde heller...:-)

"Nei, men ho sier ikkje noe om kor langt det er til nærbutikken heller, eller om det er noe nærbutikk nærmere enn 2 timer fra der ho skal føde."

- Det er 15 minutter å kjøre til nærmeste butikk. :-) Har tenkt meg på et stort kjøpesenter i en annen by.

"Det står ikkje noe om kor langt det er fra der ho bor til der ho skal føde heller...:-)"

- Det er 15 minutter å kjøre.

Skrevet

"Nei, men ho sier ikkje noe om kor langt det er til nærbutikken heller, eller om det er noe nærbutikk nærmere enn 2 timer fra der ho skal føde."

- Det er 15 minutter å kjøre til nærmeste butikk. :-) Har tenkt meg på et stort kjøpesenter i en annen by.

"Det står ikkje noe om kor langt det er fra der ho bor til der ho skal føde heller...:-)"

- Det er 15 minutter å kjøre.

Ja, se det var mer oppklarende. :-)

Med et visst forbehold siden eg er mann, så syntes eg ikkje det er det minste Crazy.

De har vel sjukehus, jordmødre og ambulansetjeneste i den byen kjøpesenteret ligger i også vil eg tro ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...