Flyberta Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg har brukt Coop-kortet og fylt på YX-stasjoner før. Nå er det slutt på bensinrabatten med med det kortet. Hvem har den beste bensinrabatten nå? 0 Siter
erin Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Tror det er Esso - minus 30 øre pr liter. 0 Siter
Platina Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Dette kortet er det beste hvis du kun tenker på bensin: www.kash.no Det gir 5% rabatt på bensin. Det er 60 øre ved en literspris på 12 kroner. Dette kortet er best dersom man skal handle både bensin og andre ting: www.365direkte.no Der får du 3,65% rabatt på bensin og i møbelbutikker, samt 1% på alt annet du kjøper. Begge er kredittkort, så man må selvfølgelig betale inn alt man har brukt når man får regning slik at man ikke må begynne å betale renter. 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Coop har jo bare byttet til Statoil & 1-2-3 stasjonene. Rabatten er også høyere enn før, så bare bytt stasjon :-) 0 Siter
Flyberta Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Coop har jo bare byttet til Statoil & 1-2-3 stasjonene. Rabatten er også høyere enn før, så bare bytt stasjon :-) Det var jeg ikke klar over! Da får jeg vurdere det - eller kash- kortet som ble foreslått. Takk for svar, dolere:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.