Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvorfor gjør en gjerningsmann en ugjerning? Hvorfor blir det slik? Kan man si ugjerningsmann? Dette spørsmålet har kvernet rundt i den bittelille hjernen min i hele dag. 0 Siter
lonelyP Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 fordi gjerningsmannen kan ha gjort både en god og en dårlig gjerning. Å si ugjerning er bare en kjappere måte å komme frem til at det var en dårlig gjerning i det tilfelle. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 fordi gjerningsmannen kan ha gjort både en god og en dårlig gjerning. Å si ugjerning er bare en kjappere måte å komme frem til at det var en dårlig gjerning i det tilfelle. Det vet jeg vel. 0 Siter
lonelyP Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Det vet jeg vel. I så fall begriper jeg ikke hva spørsmålet er ) Trodde det var et riktig-norsk-spørsmål jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.