Gjest lurer litt på det i dag.... Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 kan noen fortelle meg om det? er det noe alle får? 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ja, ihvertfall alle barna. Opphører når du blir 18 år. 0 Siter
laban Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Alle som har barn. Dvs. den kommer til én av foreldrene inntil barnet fyller 18 år, dersom barnet er bosatt i Norge. Barnetrygden er ikke behovsprøvd eller noe sånt. http://www.nav.no/page?id=264 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet. Det har jeg aldri hørt om! Fortell mer! 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det har jeg aldri hørt om! Fortell mer! Hva tenker du på nå? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hva tenker du på nå? Jeg trodde barnetrygd hadde et fastsatt beløp til alle! 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg trodde barnetrygd hadde et fastsatt beløp til alle! Hva er det egentlig du spør om? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet. '''Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet'' Hva mener du her? 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 '''Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet'' Hva mener du her? At barn får mer barnetrygd etter hvor krevende de er for foreldrene, og at det derfor lønner seg å være litt freidig i systemet for å få best utbytte. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg trodde barnetrygd hadde et fastsatt beløp til alle! Hehe, bare å gi opp. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hehe, bare å gi opp. Må visst det Jeg er ikke det grann klokere... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Må visst det Jeg er ikke det grann klokere... Antakelig er det vel nettopp klokere du er 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 At barn får mer barnetrygd etter hvor krevende de er for foreldrene, og at det derfor lønner seg å være litt freidig i systemet for å få best utbytte. Sikker på at du har opplevd dette? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Antakelig er det vel nettopp klokere du er *lol* 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Sikker på at du har opplevd dette? Ikke jeg, men jeg vet det slås mye penger under bordet når det gjelder barn. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg trodde barnetrygd hadde et fastsatt beløp til alle! Åja, sånn ja. Nå skjønner jeg hva du mener :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet. Hahaha, for noe sludder. Tenk om noen her inne tror deg? 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hahaha, for noe sludder. Tenk om noen her inne tror deg? Hvorfor i all verden skulle de ikke tro meg? Påstår du at jeg farer med usannheter? Jeg har sett mye av dette, jeg vet av erfaring at det foregår svært ofte. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvorfor i all verden skulle de ikke tro meg? Påstår du at jeg farer med usannheter? Jeg har sett mye av dette, jeg vet av erfaring at det foregår svært ofte. Javisst farer du med usannheter. Pølsevev. Visvas og sludder. Oppspinn og rør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.