Gå til innhold

barnetrygd

Gjest lurer litt på det i dag....

Anbefalte innlegg

Gjest lurer litt på det i dag....
Skrevet

kan noen fortelle meg om det? er det noe alle får?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

14

• hidi, the scorpion

5

• Mrs. Wallace

4

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, ihvertfall alle barna. Opphører når du blir 18 år.

Skrevet

Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet.

Det har jeg aldri hørt om! Fortell mer!

Skrevet

Det har jeg aldri hørt om! Fortell mer!

Hva tenker du på nå?

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva tenker du på nå?

Jeg trodde barnetrygd hadde et fastsatt beløp til alle!

Skrevet

Hva er det egentlig du spør om?

hidi, the scorpion
Skrevet

'''Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet''

Hva mener du her?

Skrevet

'''Hvis barna er ekstra krevende, får man mer barnetrygd enn dersom barnet var lett å ha med å gjøre. Sett økonomisk, lønner det seg altså å være litt frekk for å klatre oppover i systemet''

Hva mener du her?

At barn får mer barnetrygd etter hvor krevende de er for foreldrene, og at det derfor lønner seg å være litt freidig i systemet for å få best utbytte.

Skrevet

Hehe, bare å gi opp.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, bare å gi opp.

Må visst det ;) Jeg er ikke det grann klokere...;)

Skrevet

Må visst det ;) Jeg er ikke det grann klokere...;)

Antakelig er det vel nettopp klokere du er ;)

Skrevet

At barn får mer barnetrygd etter hvor krevende de er for foreldrene, og at det derfor lønner seg å være litt freidig i systemet for å få best utbytte.

Sikker på at du har opplevd dette?

hidi, the scorpion
Skrevet

Antakelig er det vel nettopp klokere du er ;)

*lol*

Skrevet

Sikker på at du har opplevd dette?

Ikke jeg, men jeg vet det slås mye penger under bordet når det gjelder barn.

Skrevet

Åja, sånn ja. Nå skjønner jeg hva du mener :-)

Skrevet

Hahaha, for noe sludder. Tenk om noen her inne tror deg?

Skrevet

Hahaha, for noe sludder. Tenk om noen her inne tror deg?

Hvorfor i all verden skulle de ikke tro meg? Påstår du at jeg farer med usannheter? Jeg har sett mye av dette, jeg vet av erfaring at det foregår svært ofte.

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle de ikke tro meg? Påstår du at jeg farer med usannheter? Jeg har sett mye av dette, jeg vet av erfaring at det foregår svært ofte.

Javisst farer du med usannheter. Pølsevev. Visvas og sludder. Oppspinn og rør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...