Lillemus Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ser litt fasinert på et innslag i Store studio - en gjeng hylende damer styrter inn på H&M i det de åpner, river til seg noen forholdsvis gyselige leopardkjoler og ett eller annet i gull (undertøy?). Modellene i reklamen ser ut som levende skjeletter og en kvalmsekk står i trappa og sier:"Miss the party? I AM the party!" Hva er egentlig stasen? Hva har jeg gått glipp av? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 En kjent designer som har designet noe for Hennes? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg har aldri skjønt at disse designer-kolleksjonene som HM kommer med skal være så stas, men det er visst det... Salgstriks og PR-stunt er det vel egentlig mest? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Poenget var vel at kjente designere skulle lage noe for Hennes, slik at vanlige folk kunne kjøpe til en levelig pris. Noe av det har vært OK klær, men jeg har aldri kjøpt. Noe av det ser bare fælt ut. Dette er i mine øyne, andre har helt motstt smak av meg. Jeg bryr meg fint lite om merkehysteriet og designere, med unntak av sko til utebruk, da er jeg opptatt av ett godt merke for foten ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1194938448' post='3717914] Poenget var vel at kjente designere skulle lage noe for Hennes, slik at vanlige folk kunne kjøpe til en levelig pris. Noe av det har vært OK klær, men jeg har aldri kjøpt. Noe av det ser bare fælt ut. Dette er i mine øyne, andre har helt motstt smak av meg. Jeg bryr meg fint lite om merkehysteriet og designere, med unntak av sko til utebruk, da er jeg opptatt av ett godt merke for foten ;o) Samme her. Merker i vanlig hverdagstøy + selskapstøy bryr meg midt i ***, men når det kommer til fritidstøy innrømmer jeg at jeg er blitt litt merkebevisst. Det sitter gjerne bedre på kroppen, er mer solid og har bedre passform og holder bedre fasongen. Skjønt - den ene favoritt treningsbuksa mi er fra Sparkjøp! Dessverre har de ikke den modellen lenger ser det ut til. ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 En kjent designer som har designet noe for Hennes? Ja, det er nok noe i den duren ja. Var det ikke en av de designerne tidligere som holdt på å besvime da han fikk høre at han klær skulle lages i større størrelser enn 34? *Himler med øynene* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Samme her. Merker i vanlig hverdagstøy + selskapstøy bryr meg midt i ***, men når det kommer til fritidstøy innrømmer jeg at jeg er blitt litt merkebevisst. Det sitter gjerne bedre på kroppen, er mer solid og har bedre passform og holder bedre fasongen. Skjønt - den ene favoritt treningsbuksa mi er fra Sparkjøp! Dessverre har de ikke den modellen lenger ser det ut til. ( Jeg er mest opptatt av at det skal se fint ut på meg, og ikke hvem som har produsert tøyet. Vel, det kan se fint ut og koste dyrt, men da kjøper ikke jeg det uansett ;o) Jeg har rimeligt treningstøy, men er blitt mer bevisst nå, kommer an på hva jeg skal bruke det til. Sko til turgåing, fjelltur, trening er jeg supernøye på, og betaler heller litt. Sko til fest, der er jeg ute etter rimelige (men det er også pga at jeg da kan kjøpe flere, for jeg har bitt av skodilla *rødme*) 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ja, det er nok noe i den duren ja. Var det ikke en av de designerne tidligere som holdt på å besvime da han fikk høre at han klær skulle lages i større størrelser enn 34? *Himler med øynene* Det var visttnok Karl Lagerfeldt som mente at H&M hadde brutt vilkårene for avtalen fordi de produserte klærne opp til str 44. Men mulig han hadde godtatt større enn 34 altså, så lenge de ihvertfall holdt seg på 30-tallet.....? ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det er fordi Roberto Cavalli har designet klærne. Cavalli klær koster veldig mye, skal man f.eks ha en Cavalli kjole koster de gjerne mellom 10 000 - 100 000kr. Men siden han har designet denne kolleksjone i samarbeid med H&M så blir klærne av en helt annen pris. 5 min etter at klærne ble lagt ut for salg var alt borte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Det er fordi Roberto Cavalli har designet klærne. Cavalli klær koster veldig mye, skal man f.eks ha en Cavalli kjole koster de gjerne mellom 10 000 - 100 000kr. Men siden han har designet denne kolleksjone i samarbeid med H&M så blir klærne av en helt annen pris. 5 min etter at klærne ble lagt ut for salg var alt borte. *Hehe* Du vet jo hvor interessert jeg er i klær. ;o) Det eneste plagget jeg har - og noensinne kommer til å ha! - i den prisklassen er bunaden min. ) Har ikke hørt om fyren engang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ja, det er nok noe i den duren ja. Var det ikke en av de designerne tidligere som holdt på å besvime da han fikk høre at han klær skulle lages i større størrelser enn 34? *Himler med øynene* Nei, du tuller? Jeg kjenner ingen som bruker den størrelsen tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Nei, du tuller? Jeg kjenner ingen som bruker den størrelsen tror jeg. 34 var kanskje å ta i hardt, men designerne lager jo klær for levende skjeletter da, ikke for kvinner med et snev av former... 0 Siter
Sofline Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 34 var kanskje å ta i hardt, men designerne lager jo klær for levende skjeletter da, ikke for kvinner med et snev av former... Jeg har en del klær i størrelse 34, og jeg er ikke skranglete. :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg har en del klær i størrelse 34, og jeg er ikke skranglete. :-) For meg er du nok litt skranglete, ja. Du trenger mer å øke vekten din! 0 Siter
Sofline Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 For meg er du nok litt skranglete, ja. Du trenger mer å øke vekten din! Hva vet du om hvorvidt jeg er skranglete og trenger å øke vekten min? Jeg antar du ikke vet hvordan jeg ser ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Forfatter Skrevet 13. november 2007 Jeg har en del klær i størrelse 34, og jeg er ikke skranglete. :-) Nei, 34 er ikke skranglete, jeg brukte 34 selv da jeg var på det tynneste for 4 år siden. ) Men manekeng-modellene er skranglete og det er jo disse de designer klær for. De får jo hetta ved tanken på at en vanlig, normal kvinne skal gå med klærne deres. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hva vet du om hvorvidt jeg er skranglete og trenger å øke vekten min? Jeg antar du ikke vet hvordan jeg ser ut. Du er sikkert en flott jente, men i mine øyne er du TYNN! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nei, 34 er ikke skranglete, jeg brukte 34 selv da jeg var på det tynneste for 4 år siden. ) Men manekeng-modellene er skranglete og det er jo disse de designer klær for. De får jo hetta ved tanken på at en vanlig, normal kvinne skal gå med klærne deres. 34 er tynt! De aller fleste kvinner er ikke størrelse 34! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.