Gå til innhold

Design-H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, 34 er ikke skranglete, jeg brukte 34 selv da jeg var på det tynneste for 4 år siden. :o) Men manekeng-modellene er skranglete og det er jo disse de designer klær for. De får jo hetta ved tanken på at en vanlig, normal kvinne skal gå med klærne deres.

Det er jeg enig i, og jeg skjønner heller ikke hvordan kvinner som er 20 cm høyere enn meg kan presse seg inn i klær med samme størrelse som jeg bruker.

Skrevet

Du er sikkert en flott jente, men i mine øyne er du TYNN!

Når jeg er normalvektig har jeg en BMI på 21,5. Det er i hvert fall i normalområdet. For tiden tviler jeg imidlertid på at det er noen som synes jeg er tynn. Jeg er nemlig gravid i 20. uke. :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Når jeg er normalvektig har jeg en BMI på 21,5. Det er i hvert fall i normalområdet. For tiden tviler jeg imidlertid på at det er noen som synes jeg er tynn. Jeg er nemlig gravid i 20. uke. :-)

Så skjønt! Da skal du ihvertfall ikke tenke på vekten...;)

Skrevet

Så skjønt! Da skal du ihvertfall ikke tenke på vekten...;)

Det er i hvert fall deilig å kunne legge på seg uten å tenke at jeg har spist for mye kake. :-)

Skrevet

*Hehe* Du vet jo hvor interessert jeg er i klær. ;o) Det eneste plagget jeg har - og noensinne kommer til å ha! - i den prisklassen er bunaden min. :o)

Har ikke hørt om fyren engang.

Hehe nei jeg kan jo si det sånn at det overrasket meg ikke så veldig at det var du som kom med en sånn tråd ;)

Skrevet

Det er fordi Roberto Cavalli har designet klærne. Cavalli klær koster veldig mye, skal man f.eks ha en Cavalli kjole koster de gjerne mellom 10 000 - 100 000kr. Men siden han har designet denne kolleksjone i samarbeid med H&M så blir klærne av en helt annen pris. 5 min etter at klærne ble lagt ut for salg var alt borte.

''5 min etter at klærne ble lagt ut for salg var alt borte.''

Lurer på om det kommer inn mer varer.... Da de for noen år siden hadde klær av Karl Lagerfeldt, var det mye svkriverier om at det ble utsolgt på null komma svisj, men en stund etter fant jeg et helt stativ med KL-klær i en av butikkene.

De liker jo å 'hype' opp disse designerklærne sine noe innmari..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...