Askeladden2007 Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184187 Nå ble ordentlig arg. Få nå denne mannen ut av Norge før det skjer noe katastrofalt her. Han er til pest og plage og forpester de unges sinn med slike kommentarer. Og dette sier jeg som er norsk-pakistaner. Er ikke muslim, men var det en gang. Nå er jeg agnostiker og ser det pølsevevet han kommer med. Dette skaper ikke integrering, men det motsatte. Kan ikke han bare bli pælmet ut av Norge? 0 Siter
Gjest oj der mista jeg nicket gitt Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Gjerne, men hvordan?? 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Gjerne, men hvordan?? Ja, ikke sant: Hvordan? Nå er han beskyttet av loven og akkurat loven må vi alle og enhver respektere. Åååå, blir bare så sint fordi han kommer med slike kommentarer som skaper så mye sprik! 0 Siter
Gjest oj der mista jeg nicket gitt Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ja, ikke sant: Hvordan? Nå er han beskyttet av loven og akkurat loven må vi alle og enhver respektere. Åååå, blir bare så sint fordi han kommer med slike kommentarer som skaper så mye sprik! Ja, skjønner deg godt. Problemet er vel at ingen andre land vil ha han heller, så må jo vi være så snille å beholde han. 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 12. november 2007 Forfatter Skrevet 12. november 2007 Ja, skjønner deg godt. Problemet er vel at ingen andre land vil ha han heller, så må jo vi være så snille å beholde han. Det er så utrolig irriterende og ha en slik trussel her. Jeg ser faresignalet og det sender ut feil signal til "muslimer". Vi har det godt i Norge og trenger ikke slikt tull. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Sitat Krekar: "Det er tillatt for meg å drepe australske soldater i Irak." Så kan han jo se til pokkers å dra til Irak og utføre det han har lov til da. Enkelt å være feigelus og sitte i Norge og fortelle hva han har lov til å gjøre i Irak. 0 Siter
cec5 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Han er nok på tur ut. Han har akkurat hatt saken sin oppe i høyesterett, hvor anken hans ble avvist. Så han blir sendt ut. 0 Siter
morsan Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Sitat Krekar: "Det er tillatt for meg å drepe australske soldater i Irak." Så kan han jo se til pokkers å dra til Irak og utføre det han har lov til da. Enkelt å være feigelus og sitte i Norge og fortelle hva han har lov til å gjøre i Irak. Men utsagnet at det var tillatt å drepe utenlandske soldater er ikke det verste - er det krig, så er det jo helst dem man skal skyte på. Det er jo mye verre at han legger til dette: "Ifølge islam er det tillatt for meg å drepe tolken deres, drepe folk som gir dem mat, vann eller medisiner. Alle er med i krigen," 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Han er nok på tur ut. Han har akkurat hatt saken sin oppe i høyesterett, hvor anken hans ble avvist. Så han blir sendt ut. Det tror jeg ikke før jeg får se det.... 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Han er nok på tur ut. Han har akkurat hatt saken sin oppe i høyesterett, hvor anken hans ble avvist. Så han blir sendt ut. Joda, det var oppe i Høyesterett, og det ble stadfestet at han var en fare for rikets sikkerhet... MEN - siden Norge har ratifisert FN-konvensjonene så kan vi ikke sende ham tilbake til et land hvor han risikerer dødsstraff. Så dessverre så er det nok ikke bare å kaste ham ut:-( 0 Siter
cec5 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Joda, det var oppe i Høyesterett, og det ble stadfestet at han var en fare for rikets sikkerhet... MEN - siden Norge har ratifisert FN-konvensjonene så kan vi ikke sende ham tilbake til et land hvor han risikerer dødsstraff. Så dessverre så er det nok ikke bare å kaste ham ut:-( Hvordan kan han risikere dødsstraff? Han er jo leder for dritten. Dessuten har han oppholdt seg mye der de siste årene. Merkelig at han torte, når han likssom risikerer dødsstraff. Nei, pælm dritten ut NÅ! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Men utsagnet at det var tillatt å drepe utenlandske soldater er ikke det verste - er det krig, så er det jo helst dem man skal skyte på. Det er jo mye verre at han legger til dette: "Ifølge islam er det tillatt for meg å drepe tolken deres, drepe folk som gir dem mat, vann eller medisiner. Alle er med i krigen," ''Det er jo mye verre at han legger til dette: "Ifølge islam er det tillatt for meg å drepe tolken deres, drepe folk som gir dem mat, vann eller medisiner. Alle er med i krigen,"'' Sant nok. Men det kan jo se ut til at den godeste mullaen har det mest i kjeften. :-D 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hvordan kan han risikere dødsstraff? Han er jo leder for dritten. Dessuten har han oppholdt seg mye der de siste årene. Merkelig at han torte, når han likssom risikerer dødsstraff. Nei, pælm dritten ut NÅ! Jada, jeg er helt enig med deg, men Norge passer vel generelt på de fleste, og skal være så snille og politisk korrekte... 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Slutt nå å gnåle om Krekar, da. Utvisningsdommen er rettskraftig, og mer er det ikke å gjøre. Han utvises så snart det er forsvarlig. Det er faktisk slik at norge forplikter seg til å ikke utlevere _noen_ (og det gjelder faktisk også krekar, så enkelt er det) til tortur og dødsstraff. Og slik skal det være. Å ha kreket her til det er forsvarlig å sende ham hjem er prisen vi må betale for å være et sivilisert land. Og de som mener at vi skal sende ham ut uansett er bare kunnskapsløse og mangler innsikt til å forstå at de ikke ville likt et samfunn som tillot å gjøre slikt. Fyren har null rettigheter her, så han er tatt fra så mye som mulig. Og ikke syt om at det koster noen tusenlapper av velferdsstaten å fø på ham - det har ingen betyning for noen andre. Det eneste som ville hatt betydning var å fjerne velferds- og menneskerettsamfunnet - og det ville du _ikke_ satt pris på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.