Gå til innhold

noen som har litt data peiling?

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg skal fylle ut et skjema på lånekassen, det ble åpnet i adobe reader. men hvordan får jeg skrevet inn i feltene? det kommer bare opp en hånd som jeg kan dra med... :/ har ikke peiling jeg :o)

fuji1365380447
Skrevet

Du kan ikke skrive direkte inn i et skjema som åpnes i Adobe Reader. (det heter Reader fordi du bare kan lese i det).

Du må printe det ut og fylle det ut for hånd.

Den eneste hjelpen med slike skjema på nettet, er at du slipper å gå til et offentlig kontor for å hente skjemaet.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Alternativt får du jo printe ut, fylle ut for hånd, scanne det inn og så sende elektronisk. Men alle slike søknader skal jo ha en underskrift og da vil de vel helst ha det i papirformat tilsendt også?

Skruf1365381135
Skrevet

Kan jo prøve å åpne i eit anna format da. for eksempel word eller andre skriveprogrammer

Skrevet

Du kan fylle ut i adobe..jeg bruker å gjøre det..men da må det være lagret en kopi, da man ikke kan fylle i orginalen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...