Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ok, nå skal jeg gjøre siste sjanse for å få min kjære bærbare til å gå igjen

og da blir det å reformatere hele "skitten"

Maskina er snart tom for programmer og alle scanner er tatt, men allikavel så er den treig og den fryser bare jeg titter på den:(

MEN, jeg kjøpte maskina brukt for noen år siden, og kan ikke huske at jeg fikk recovery cd med denne:( Og jeg har lett og lett, men kan ikke finne noen!

Så derfor lurer jeg på om det er noen plass man kan laste ned, eller hvordan man skal gjøre det UTEN recovery?

Må jeg kontakte selger igjen? For å få denne? Kansje jeg kan låne med noen, eller må det være samme?

Please help, dette er siste skanse for å si det slik, ellers så ryker julegavepengene til ny PC til meg;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290876-os-p%C3%A5-b%C3%A6rbar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å gjøre det lovlig må du nok kontakte selger eller kjøpe nytt OS. Eventuelt kan du installere Linux gratis. Eldre versjoner av Windows kan installeres ulovlig, men dette er blitt mye vanskeligere med nyere versjoner.

Fiksa det jeg ;)

Men kan ikke si jeg har samme pc lengre;)

Fikk meg en utrolig bra PC til bare 3495 idag:O Og den var til og med ny... ;)

Opningstilbud er det beste jeg vet i dette øyeblikk, selv om jeg stod utenfor butikken å frøys utenfor butikken klokka 6.45 idagtidlig;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...