Gå til innhold

mange som røyker her?

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

Er det mange som fortsatt røyker?

Lurer på om det er like mange som tidligere,og hvor røyker folk nå da.

Ser ikke så utrolig mange rundt hushjørnene,er de fleste slutttet?

Jeg sluttet igår selv............................

Sliter,men det kan vel kun røykere forstå og det er helt ok det,

men,men

Skrevet

Er vel ikke alle som står ute å røyker om de bor i eget hus?

de fleste jeg kjenner som røyker, røyker inne... Om de ikke har barn da!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har røyket tidligere, men det er blitt en del år siden den gang.

Ingen i vår familie, eller av våre omgangsvenner røyker. Var noen av våre omgangsvenner som også røyket tidligere, men de har også sluttet. I tillegg har jeg kun 1 kollega som røyker, vi er riktignok et lite firma, men dog.

Gjest sgahjyghf
Skrevet

Håper du klarer det, broren min slutta på dagen etter å ha røyka i nesten 20 år, skulle ønske jeg også klarte det :(

Skrevet

Jeg sluttet å røyke for over 10 år siden. Røyket aldri veldig mye, men var veldig vanerøyker i forbindelse med festlig lag, god mat og mange venner som røyket.

Gjest Vekten87
Skrevet

jeg sluttet da jeg ble gravid. og skal _ikke_ begynne igjen! fysj for noe tull...

forstår at du sliter, prøvde mange ganger, men endte opp med å snuse og det ser jo ikke særlig fint ut...er veldig dårlig på å motivere meg selv, så graviditeten reddet meg :)

Gjest lizziena
Skrevet

Jeg røyker. I perioder. Dvs, jeg har sluttet mange ganger, for så å begynne igjen. Jeg har planer om å slutte. Røyk er tull, og UT.

Skrevet

De eneste jeg kjenner som røyer inne, er over 60 år gamle, alle sammen. Alle andre jeg vet om går ut av huset.

Skrevet

Jeg røyker ikke, men jeg har gjort det. Det er deilig å være ferdig med sånt, synes jeg. Lykke til med røykeslutten - det kan være tøft, men det er verdt det! Bruk røyketelefonen, der får du god oppføgling.

Skrevet

Jeg har aldri røyket, har aldri prøvd heller. Synes det er PYTON med røyk - det lukter helt grusomt, av både hender og tøy.

Mine svigerforeldre røyker, men ellers er det vel ingen av våre venner eller mine kollegaer som røyker. Synes også det virker som om det er færre røykere nå enn før, men vet ikke om det stemmer.

Gjest er nok bedre  uten
Skrevet

Har holdt opp i litt over tre måneder nå.

Det går supert foreløbig så vi får håpe det holder.

Mannen min røyker.

Skrevet

Røyker ikke, har aldri prøvd og kommer selvfølgelig ikke til å gjøre det heller.

Kjenner stadig færre som røyler faktisk.

Skrevet

Jada jeg røyker enda. Var nesten ferdig med røyken, men så kom sommerferien og det ble mere og mere......... Røyker mest ute, men også under kjøkkenvifta. De flest jeg kjenner er røykere, men har noen venninner som har vært superflinke, de slutta for over ett år siden.

Gjest Teatrika
Skrevet

Jeg røyker - inne - og har barn...

Skrevet

Jeg var "selskapsrøyker" veldig lenge, men nå er det nok mer enn 10 år siden jeg tok min siste sigarett.

3/10 av de som sitter nærmest meg på jobben røyker fortsatt; de er alle kvinner i 50-åra. Men de har begrenset forbruket etter at de måtte gå ut å røyke. Deres ektemenn røyker ikke.

Skrevet

Røyker ikke, har aldri prøvd og kommer selvfølgelig ikke til å gjøre det heller.

Kjenner stadig færre som røyler faktisk.

Eg kjenner ingen som røyler, eg vet ikkje ka det er engang! :)

Skrevet

Slutta for nokså nøyaktig 9 år siden. Da hadde jeg røykt i 18 år.

Lykke til med sluttinga - dette klarer du :) *klapp på skuldra*

Gjest Angela25
Skrevet

Jeg royker,og kommer nok til aa fortsette med det til jeg har faatt vett i skallen. Jeg royker Lucky Strike, ca 15 om dagen.Mmmmm:-) Med kaffe "attaat" selvsagt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...