Gå til innhold

mange som røyker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ungdomssynd som røyker - i cirka 4-5 år mens jeg var student.

Men jeg sluttet for snart 17 år siden, og det var faktisk utrolig enkelt. Men så var jeg heller ikke så veldig innrøkt heller.

Blant mine 20 nærmeste kolleger er det kun én som røyler daglig, men sikkert 4-5 til som tar seg en røyk på fest.

Blant vennene er det også svært få som røyker, ihvertfall til daglig, og nesten alle av dem røyker ikke inne i sitt eget hjem engang. Eneste unntaket fra det er et par single venner uten barn.

Skrevet

Jeg har aldri prøvd å røyke engang.

Jeg er fanatisk ikke-røyker, men av en eller annen grunn røyker alle tre lilleøstrene mine. Duster mener nå jeg...

Skrevet

Jeg har en ungdomssynd som røyker - i cirka 4-5 år mens jeg var student.

Men jeg sluttet for snart 17 år siden, og det var faktisk utrolig enkelt. Men så var jeg heller ikke så veldig innrøkt heller.

Blant mine 20 nærmeste kolleger er det kun én som røyler daglig, men sikkert 4-5 til som tar seg en røyk på fest.

Blant vennene er det også svært få som røyker, ihvertfall til daglig, og nesten alle av dem røyker ikke inne i sitt eget hjem engang. Eneste unntaket fra det er et par single venner uten barn.

''Blant mine 20 nærmeste kolleger er det kun én som røyler daglig, ''

Og hvis vi teller med Lillemus, så er det ihvertfall to som røyler.

Skrevet

''Blant mine 20 nærmeste kolleger er det kun én som røyler daglig, ''

Og hvis vi teller med Lillemus, så er det ihvertfall to som røyler.

Denne røylinga brer bare mer og mer om seg! ;-) Fysjom!

Skrevet

Denne røylinga brer bare mer og mer om seg! ;-) Fysjom!

Ja, nå når røyking og snusing er ut så kommer røylinga for fullt, ikkje vet eg hva som er verst eller best...:)

Skrevet

De eneste jeg kjenner som røyer inne, er over 60 år gamle, alle sammen. Alle andre jeg vet om går ut av huset.

Ja det er klart alle gjør det. Alle i hele verden gjør det.

Skrevet

De eneste jeg kjenner som røyer inne, er over 60 år gamle, alle sammen. Alle andre jeg vet om går ut av huset.

'' De eneste jeg kjenner som røyer inne, er over 60 år gamle, alle sammen''

Er det dette som kalles gamle røyer, tro?

hidi, the scorpion
Skrevet

Det er det nødt til å være ;) Jeg røyker som en svamp, men merker at jeg snart bør slutte..... Den hosten er ikke så god!

Skrevet

''Jeg sluttet igår selv............................ Sliter,men det kan vel kun røykere forstå og det er helt ok det, men,men''

Eg forstod ikkje helt hensikten med det du skreiv der.

Har du utelatt ett ord som vi skal gjette oss frem til, for deretter å fylle det inn mellom "selv" og "Sliter" ?

PS! Eg har slutta i ca. 2 år nå, røykt tilsammen i ca.23 år!

Skrevet

''Jeg sluttet igår selv............................ Sliter,men det kan vel kun røykere forstå og det er helt ok det, men,men''

Hva med å begynne å strikke?

-beste hilsener-

Skrevet

Jeg royker,og kommer nok til aa fortsette med det til jeg har faatt vett i skallen. Jeg royker Lucky Strike, ca 15 om dagen.Mmmmm:-) Med kaffe "attaat" selvsagt:-)

Det er farlig med for mye kaffe, bare så du vet det :-)

Skrevet

Hehe, ja, det er vel det. :o)

Skrevet

Jeg har aldri prøvd å røyke engang.

Jeg er fanatisk ikke-røyker, men av en eller annen grunn røyker alle tre lilleøstrene mine. Duster mener nå jeg...

Min lillesøster startet tidlig å røyke - i 13-14 års alderen. Reduserte kraftig da hun ble gravid som 19 åring, men økte på igjen etterhvert.

For fire år siden bestemte hun og mannen seg for å kjøpe hund i stedet for å røyke - og hun klarte det! Han har dessverre falt noe tilbake til tidligere synder.... Men søstera mi er knallflink!

Skrevet

Min lillesøster startet tidlig å røyke - i 13-14 års alderen. Reduserte kraftig da hun ble gravid som 19 åring, men økte på igjen etterhvert.

For fire år siden bestemte hun og mannen seg for å kjøpe hund i stedet for å røyke - og hun klarte det! Han har dessverre falt noe tilbake til tidligere synder.... Men søstera mi er knallflink!

Imponerende å klare å slutte å røyke når man har en partner som ikke klarer det.

Skrevet

Imponerende å klare å slutte å røyke når man har en partner som ikke klarer det.

Det er jeg også imponert over. Han klarte det en stund, men sprakk, så snikrøykte han lenge - men nå er det nok dessverre med fremme i lyset at han gjør det, selv om jeg nok tror han røyker mye mindre enn tidligere.

Min svigerfar har kols. Ligger på sykehjem med oksygentilførsel det meste av døgnet, bare med avbrekk for en tur ut for å røyke. Trist. Men røyken er vel en av de få tingene som gir ham en liten glede nå..

Det jeg synes er mest sjokkerende er at svigermor ikke slutter å røyke når hun ser hvor dårlig mannen er blitt.

Skrevet

Det er jeg også imponert over. Han klarte det en stund, men sprakk, så snikrøykte han lenge - men nå er det nok dessverre med fremme i lyset at han gjør det, selv om jeg nok tror han røyker mye mindre enn tidligere.

Min svigerfar har kols. Ligger på sykehjem med oksygentilførsel det meste av døgnet, bare med avbrekk for en tur ut for å røyke. Trist. Men røyken er vel en av de få tingene som gir ham en liten glede nå..

Det jeg synes er mest sjokkerende er at svigermor ikke slutter å røyke når hun ser hvor dårlig mannen er blitt.

''Det jeg synes er mest sjokkerende er at svigermor ikke slutter å røyke når hun ser hvor dårlig mannen er blitt''

Jeg kjenner dessverre også noen slike tilfeller. Blant annet en mann hvis bror døde av røykingen, har kols selv, men slutter ikke. Det er ille å se, især for den nærmeste familien som er bekymrede.

Gjest Angela25
Skrevet

Det er farlig med for mye kaffe, bare så du vet det :-)

Ja, jeg lever farlig....:-)

Skrevet

*knegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...