Persille1365381127 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg folger ikke med helt her jeg...hva er det med svigerforeldrene mine? "...eller som en del av svigerfamilien til trådstarter, hehehe. Kanskje det er der skoen trykker? ;o)" Det var en spøk Iom at svigerfamilien din reagerte på bildene, og Jølsen støtter dem - så kunne man kanskje tro han var en del av dem 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det hender jeg glimter til Du er vel en det glimter mest av her! Og vi er elendige til å si takk til dere, som får oss til å tenke litt ekstra eller litt utenom, så tusen takk, Persille! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Du er vel en det glimter mest av her! Og vi er elendige til å si takk til dere, som får oss til å tenke litt ekstra eller litt utenom, så tusen takk, Persille! Du verden, takk Det var et hyggelig kompliment på en helt vanlig tirsdag!! 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det var en spøk Iom at svigerfamilien din reagerte på bildene, og Jølsen støtter dem - så kunne man kanskje tro han var en del av dem Hehe...som sagt: jeg hengte ikke helt med her...:-) Spanjoler er noe for seg innimellom:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg ville synes det var rart hvis du hadde kastet bildene. 0 Siter
Skruf1365381135 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nei, eg kan ikkje se at det skulle være noe galt. Sjøl har eg tatt vare på noen få (de fineste bildene) av alle eksene mine, har forstørra de opp og hengt de samla på en egen vegg på soverommet. Ingen som har reagert negativt på det her. ''Sjøl har eg tatt vare på noen få (de fineste bildene) av alle eksene mine, har forstørra de opp og hengt de samla på en egen vegg på soverommet.'' neida. ta det med ro det geir sie der er nok berre løgn skjenne han godt eg altså 0 Siter
morsan Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 ''Sjøl har eg tatt vare på noen få (de fineste bildene) av alle eksene mine, har forstørra de opp og hengt de samla på en egen vegg på soverommet.'' neida. ta det med ro det geir sie der er nok berre løgn skjenne han godt eg altså ''skjenne han godt eg altså '' ....som i ordet "skjennepreken"? ;-) Husk: Det er fortsatt forskjell på kjede og skjede og på kyss og skyss! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hm, den eneste som har reagert på det her er deg da - alle vi sure bitre kjerringene i overgangsalderen mener jo dette burde være helt greit.... Det er jo DINE holdninger vi reagerer på, ikke hovedinnlegget. Og vi kan vel umulig bli ansett som bitre fordi vi ikke ønsker å slette fortiden vår? Det er vel heller de som ikke klarer å forholde seg til at ny partner har en fortid som blir de bitre her.... Touché! 0 Siter
Skruf1365381135 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Nei det er jo bare supert:-D hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.