Gå til innhold

Hva passer til en tunika?

Anbefalte innlegg

Gjest håpløse-shoppe-mij
Skrevet

Har kjøpt en nydelig, svart/grå tunika som jeg tenkte å bruke til julebord.. men jeg vet virkelig ikke hva jeg kan ha til! Den er litt lenger enn en genser, altså ingen "kjole-tunika", men for lang til at jeg kan bruke skjørt til.

Er det fremdeles "lov" å bruke kortbukser/capribukser + støvletter?

Ps - jeg er høy, ingen hæler på mine sko. ;-)

Skrevet

Det er sikkert lov, men selv synes jeg nå skjørt eller kjole hører hjemme på julebord - ikke kortbukser!

Det var en diskusjon om akkurat dette her inne for en tid siden,, men jeg husker ikke hva vedkommende trådsatarter den gangen endte opp med å gå i. :o)

Skrevet

Jeg synes det passer best med smale langbukser/dressbukse til tunika.

Skrevet

Det er sikkert lov, men selv synes jeg nå skjørt eller kjole hører hjemme på julebord - ikke kortbukser!

Det var en diskusjon om akkurat dette her inne for en tid siden,, men jeg husker ikke hva vedkommende trådsatarter den gangen endte opp med å gå i. :o)

Skjørt :)

Skrevet

Jeg endte opp med skjørt, ikke slike knebukser som jeg hadde så lyst på. Det var flere som gikk med det. (jeg ville hatt det til julebordet i fjor) Jeg synes du skal prøve det på deg, så velger du det du føler deg mest vel i (knebukse, skjørt eller sort finbukse). Jeg ser at de buksene enda er ganske så mye brukt av folk. Men da er det penest med støveletter til synes jeg.

Skrevet

Enig med deg. Synes damer skal gå i en pen kjole eller skjørt på julebord. Enten det eller en pen drakt som hører sammen.

Skrevet

Du vet vel antageligvis sånn cirka hvor pyntet/høytidelig det julebordet du skal på er.

Til et helt "vanlig" julebord (f.eks med et firma, spise ute osv), synes jeg det høres helt greit ut med pyntede capribukser/smale langbukser til en tunika.

Skrevet

Var ikke det togli, som skulle ha shorts på julebord?

:-)

Skrevet

Det tror jeg ikke folka på akkurat dette julebordet bryr seg så mye om. Sp.m var hva som passer til tunika, ikke til julebord generelt. :-)

Skrevet

SHORTS! Det er kjempefint til tunika + noen kule pumps!

Du, jeg har aldri skjønt hva pumps er. Emten er jeg dum, eller oppvokst på feil årstall ;-) Er ikke det sko med hæler? Eller ikke nødvendigvis?

Skrevet

Enig med deg. Synes damer skal gå i en pen kjole eller skjørt på julebord. Enten det eller en pen drakt som hører sammen.

Eller kanskje først og fremst se an sammenhengen og hva slags type julebord man skal på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...