kragens Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg har en pakke jeg kjøpte på tilbud, tror aldri jeg har hatt det før, er det bare å steke med potetet og grønnsaker? Eller noen andre gode tips 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hmm... Hva med aa servere sammen med ris? Du steker kjottet i taerninger, sammen med paprika,lok,hvitlok, champignong,og annet du liker godt....:-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Tror ikke jeg hadde villet steke salt kjøtt. Du kan heller lage en god betasuppe, eller servere det kokt i skiver med poteter, grønnsaker og sjysaus. Kjempegodt som tilbehør til potetball også Lys lapskaus, kanskje? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Svinekjøtt kaster man i søpla. Er du muslim? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Svinekjøtt kaster man i søpla. Man kaster IKKE mat i søpla! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Svinekjøtt kaster man i søpla. Man kaster ikke god mat, det er umoralskt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Man kaster ikke god mat, det er umoralskt. Hva med katt, kan man spise det? 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Er du muslim? Hvor skrev jeg det? Jeg er bare ikke sulten. Til middag i dag har jeg spist tre kokosboller og en dobbel milkshake. Men skal lage litt suppe etterpå. Er du glad i suppe? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hva med katt, kan man spise det? Katt er da ikke regnet for god mat, katter er et kosedyr. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Hvor skrev jeg det? Jeg er bare ikke sulten. Til middag i dag har jeg spist tre kokosboller og en dobbel milkshake. Men skal lage litt suppe etterpå. Er du glad i suppe? Ikkje prøv deg. Du har spist en stor bolle med Chips også! Dessuten kaster de fleste muslimer svinekjøttet i søpla... Suppe er helt greit, det kommer helt an på ingrediensene. 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ikkje prøv deg. Du har spist en stor bolle med Chips også! Dessuten kaster de fleste muslimer svinekjøttet i søpla... Suppe er helt greit, det kommer helt an på ingrediensene. Men i svarte! Greit, jeg har spist en stor bolle med chips også. Hvis jeg virkelig kjenner etter, kan jeg høre den jobber et sted langt der inne i den lille ølvommen min. Muslim, kristen eller kanskje bare annerledes - jeg tror ikke på griser. Jeg tenkte å lage kyllingsuppe etterpå, en sånn sterk en med masse godt oppi :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Katt er da ikke regnet for god mat, katter er et kosedyr. *mjau* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Ikkje prøv deg. Du har spist en stor bolle med Chips også! Dessuten kaster de fleste muslimer svinekjøttet i søpla... Suppe er helt greit, det kommer helt an på ingrediensene. Muslimer ville aldri hatt svinekjøtt i hus, Geir! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Tror ikke jeg hadde villet steke salt kjøtt. Du kan heller lage en god betasuppe, eller servere det kokt i skiver med poteter, grønnsaker og sjysaus. Kjempegodt som tilbehør til potetball også Lys lapskaus, kanskje? ''Kjempegodt som tilbehør til potetball også '' Eller raspeballer som vi kaller det her. Komle, Klubb kalles det også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Muslimer ville aldri hatt svinekjøtt i hus, Geir! Tjaa. Eg kjenner to muslimer, den ene spiser ikkje svinekjøtt, den andre spiser omtrent hva som helst, røyker, drikker seg full og har fått barn utenom ekteskap! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Tjaa. Eg kjenner to muslimer, den ene spiser ikkje svinekjøtt, den andre spiser omtrent hva som helst, røyker, drikker seg full og har fått barn utenom ekteskap! Da er han ikke "ekte" muslim! De finnes det nok mange av i Norge... 0 Siter
Jølsen Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 ''Kjempegodt som tilbehør til potetball også '' Eller raspeballer som vi kaller det her. Komle, Klubb kalles det også. Raspe baller? Høres vondt ut.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Da er han ikke "ekte" muslim! De finnes det nok mange av i Norge... Verre med han andre, han tror han er _ekte_ muslim, så eg og han var ens ærend nede på butikken for¨å kjøpe "spesialpølser" til han og egen _rein_ grill. Men når han hadde spist opp "spesialpølsene" sine, som var grilla på den _reine_ grillen, så spiste han opp pølsene (med svinekjøtt) som de andre hadde grilla på den _ureine_ grillen! *Sukk* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Kålstappe, poteter, gulrot og middaspølser til! Nam!!!! Nå vet jeg hva jeg skal høre om sussebassen kan lage til middag i morra!!!! *Sikle* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.