Gå til innhold

Hva kan jeg lage av salt svinekjøtt? fort :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en pakke jeg kjøpte på tilbud, tror aldri jeg har hatt det før, er det bare å steke med potetet og grønnsaker? Eller noen andre gode tips

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• Jølsen

6

• Sofline

5

• hidi, the scorpion

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela25
Skrevet

Hmm... Hva med aa servere sammen med ris?

Du steker kjottet i taerninger, sammen med paprika,lok,hvitlok, champignong,og annet du liker godt....:-)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde villet steke salt kjøtt. Du kan heller lage en god betasuppe, eller servere det kokt i skiver med poteter, grønnsaker og sjysaus. Kjempegodt som tilbehør til potetball også :) Lys lapskaus, kanskje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Svinekjøtt kaster man i søpla.

Man kaster IKKE mat i søpla!

Skrevet

Svinekjøtt kaster man i søpla.

Man kaster ikke god mat, det er umoralskt.

Skrevet

Man kaster ikke god mat, det er umoralskt.

Hva med katt, kan man spise det?

Skrevet

Er du muslim?

Hvor skrev jeg det? Jeg er bare ikke sulten. Til middag i dag har jeg spist tre kokosboller og en dobbel milkshake. Men skal lage litt suppe etterpå. Er du glad i suppe?

Skrevet

Hva med katt, kan man spise det?

Katt er da ikke regnet for god mat, katter er et kosedyr.

Skrevet

Hvor skrev jeg det? Jeg er bare ikke sulten. Til middag i dag har jeg spist tre kokosboller og en dobbel milkshake. Men skal lage litt suppe etterpå. Er du glad i suppe?

Ikkje prøv deg.

Du har spist en stor bolle med Chips også!

Dessuten kaster de fleste muslimer svinekjøttet i søpla...

Suppe er helt greit, det kommer helt an på ingrediensene.

Skrevet

Ikkje prøv deg.

Men i svarte! Greit, jeg har spist en stor bolle med chips også. Hvis jeg virkelig kjenner etter, kan jeg høre den jobber et sted langt der inne i den lille ølvommen min. Muslim, kristen eller kanskje bare annerledes - jeg tror ikke på griser.

Jeg tenkte å lage kyllingsuppe etterpå, en sånn sterk en med masse godt oppi :-)

Skrevet

Katt er da ikke regnet for god mat, katter er et kosedyr.

*mjau*

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikkje prøv deg.

Muslimer ville aldri hatt svinekjøtt i hus, Geir!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde villet steke salt kjøtt. Du kan heller lage en god betasuppe, eller servere det kokt i skiver med poteter, grønnsaker og sjysaus. Kjempegodt som tilbehør til potetball også :) Lys lapskaus, kanskje?

''Kjempegodt som tilbehør til potetball også :) ''

Eller raspeballer som vi kaller det her.

Komle, Klubb kalles det også.

Skrevet

Muslimer ville aldri hatt svinekjøtt i hus, Geir!

Tjaa. Eg kjenner to muslimer, den ene spiser ikkje svinekjøtt, den andre spiser omtrent hva som helst, røyker, drikker seg full og har fått barn utenom ekteskap!

hidi, the scorpion
Skrevet

Tjaa. Eg kjenner to muslimer, den ene spiser ikkje svinekjøtt, den andre spiser omtrent hva som helst, røyker, drikker seg full og har fått barn utenom ekteskap!

Da er han ikke "ekte" muslim! De finnes det nok mange av i Norge...;)

Skrevet

''Kjempegodt som tilbehør til potetball også :) ''

Eller raspeballer som vi kaller det her.

Komle, Klubb kalles det også.

Raspe baller? Høres vondt ut..

Skrevet

Da er han ikke "ekte" muslim! De finnes det nok mange av i Norge...;)

Verre med han andre, han tror han er _ekte_ muslim, så eg og han var ens ærend nede på butikken for¨å kjøpe "spesialpølser" til han og egen _rein_ grill.

Men når han hadde spist opp "spesialpølsene" sine, som var grilla på den _reine_ grillen, så spiste han opp pølsene (med svinekjøtt) som de andre hadde grilla på den _ureine_ grillen! *Sukk*

Skrevet

Kålstappe, poteter, gulrot og middaspølser til! Nam!!!! Nå vet jeg hva jeg skal høre om sussebassen kan lage til middag i morra!!!! *Sikle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...