Gå til innhold

Krem-reklame på tv3

Anbefalte innlegg

Gjest kvisetrynet

Noen som har sett reklamene på tv3 i de siste? Spes om morningen.. Lange reklamesendinger. Ble litt nyskjerrig på den kremen de til stadighet snakker om, der hvor mange amerikanske kjendiser lovpriser produktet.

Husker dessverre ikke navnet på denne kremen, skal hjelpe mot kviser, rynker u name it. Noen som skjønner hvilken jeg mener, og som har prøvd den, eller vet noe om den?

Rotete formulert spørsmål, men håper noen vil svare :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290907-krem-reklame-p%C3%A5-tv3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt skeptisk.. Men kan heller anbefale deg noe jeg har kjøpt..som endelig virker.

Det er en pore-gele fra arco, som jeg har kjøpt på apoteket.. Den smører jeg inn i huden før jeg smører på fuktighetskrem. Den har minsket porene mine veldig.

I begynnelsen fikk jeg en masse kviser første uka, og etter d har det bare gått nedover!

:)

Er litt skeptisk.. Men kan heller anbefale deg noe jeg har kjøpt..som endelig virker.

Det er en pore-gele fra arco, som jeg har kjøpt på apoteket.. Den smører jeg inn i huden før jeg smører på fuktighetskrem. Den har minsket porene mine veldig.

I begynnelsen fikk jeg en masse kviser første uka, og etter d har det bare gått nedover!

:)

Bare gått nedover? Høres bra ut :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...