punky brewster Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Skal hekle hempe på noen tøva tøfler. Tenkte å hekle en runde luftmaske og en runde fastmaske, men hvordan fester jeg dette på baksiden av tøflene slik at det blir pen`? Fester jeg på den ene siden når jeg begynner å hekle også på andre siden etterpå? Vet ikke helt hvordan jeg skal få det pent:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Det kan du gjøre eller du kan hekle hempa og sy den på etterpå. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du kan ikke feste hempen på den måten når du hekler i noe som er tovet. Gjør du det, kan du komme til å revne hele tøffelen. Det du må gjøre er å kjøpe noen små metallfester som du syr på der du først hadde tenkt å sette på hempene. Disse kan du kjøpe i hobbybutikker. Disse syr du på fra innsiden av tøffelen slik at materialet holder seg bedre i lengre tid. 0 Siter
punky brewster Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Du kan ikke feste hempen på den måten når du hekler i noe som er tovet. Gjør du det, kan du komme til å revne hele tøffelen. Det du må gjøre er å kjøpe noen små metallfester som du syr på der du først hadde tenkt å sette på hempene. Disse kan du kjøpe i hobbybutikker. Disse syr du på fra innsiden av tøffelen slik at materialet holder seg bedre i lengre tid. Har sydd i hemper i dag på både mine og jentungens tøfler, ser ut til å gå greit foreløpig. Kanskje neste gang jeg strikker, så lager jeg hempene før jeg tøver de:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.