Gå til innhold

MSN-adresse

Gjest MSN-mareritt

Anbefalte innlegg

Gjest MSN-mareritt
Skrevet

Jeg la en til på msn-lista mi som ikke skulle være der ?

Kan jeg fjerne meg fra hans liste ?

Når jeg trykker slett denn kontakten får jeg opp at han enda kan se min status og sende meldinger til meg ?

Gjest pærebrus875
Skrevet

du kan blokke ham? Da ser han deg som avlogget og kan ikke gjøre noe før du tar bort blokkeringen. Høyreklikk på kontaktlista og velg slett, så får du opp alternativet om å blokkere ham også. Problem løst.

Men nei, du kan ikke gjøre mer enn dette. Av en eller annen merkelig grunn er det mange som har MANGE kontakter i lista si, som ikke har logget på hos dem på mange år, uten at de gidder å slette dem. Så med mindre han skjønner at du har blokket ham (man burde jo ta et hint når personen aldri logger på mer) og da sletter deg også fra sin liste, så vil du stå som frakoblet på hans liste.

Skrevet

I tillegg til det pærebrus skriver, så finnes det verktøy man kan bruke for å finne ut om noen har blokkert en.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...