Gjest MSN-mareritt Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Jeg la en til på msn-lista mi som ikke skulle være der ? Kan jeg fjerne meg fra hans liste ? Når jeg trykker slett denn kontakten får jeg opp at han enda kan se min status og sende meldinger til meg ? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 du kan blokke ham? Da ser han deg som avlogget og kan ikke gjøre noe før du tar bort blokkeringen. Høyreklikk på kontaktlista og velg slett, så får du opp alternativet om å blokkere ham også. Problem løst. Men nei, du kan ikke gjøre mer enn dette. Av en eller annen merkelig grunn er det mange som har MANGE kontakter i lista si, som ikke har logget på hos dem på mange år, uten at de gidder å slette dem. Så med mindre han skjønner at du har blokket ham (man burde jo ta et hint når personen aldri logger på mer) og da sletter deg også fra sin liste, så vil du stå som frakoblet på hans liste. 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 I tillegg til det pærebrus skriver, så finnes det verktøy man kan bruke for å finne ut om noen har blokkert en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.