gnochi Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hvor kommer det egentlig fra? Hva er egentlig en bilring - i ikke-kroppslig sammenheng? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Stammer det ikke fra Michelin-figuren, da? Den hvite figuren som er godt istappa i "ringer". Jeg har trodd det i 32 år nå ;o) 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 En bilrling er en oppblåsbar gummi-"badering" som er inni bildekk, tilsvarende sykkelslange i et sykkeldekk. På kroppen ser det ut som man har en badering rundt livet ) 0 Siter
Cookiemonster Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195048382' post='3719230] Stammer det ikke fra Michelin-figuren, da? Den hvite figuren som er godt istappa i "ringer". Jeg har trodd det i 32 år nå ;o) Det stammer nok fra det faktum at før man begynte å lage baderinger, så brukte man bilslanger til å holde seg flytende når man badet. 0 Siter
Mirabell Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Det stammer nok fra det faktum at før man begynte å lage baderinger, så brukte man bilslanger til å holde seg flytende når man badet. Ja, jeg husker de svære svarte baderingene ) Ser dem ikke nå lenger. Og de gigantiske, som sikkert var traktorslanger! 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ja, jeg husker de svære svarte baderingene ) Ser dem ikke nå lenger. Og de gigantiske, som sikkert var traktorslanger! Jeg har en sånn traktorslange stående på badet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.