leni76 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 jeg skal ha jentegjengen på besøk på lørdag og tenkte å severe noe lettvint.. Noen som har forslag til fyll til lefseruller? 0 Siter
flowy Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Du bør smøre en slags kremost på slik at det henger sammen. Så er det bare å utfolde seg med laks, spekeskinke, salami eller annet kjøttpålegg. Nå som det er snart er jul er det sikkert godt med sennep og sylte også. 0 Siter
morsan Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har smakt noen slike lefseruller som er fylt med snøfrisk smøreost + kjøtt, men det synes jeg IKKE ar godt! Føler det bare smaker "geiteragg". Men e.m.m. kan man med fordel bruke Philadelphia, gjerne den med gressløk, og så kan du legge på f eks Birkebeinerskinke. Jeg har også hørt om varianter med gravlaks og sennep, men har ikke smakt det. 0 Siter
fresja Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes egg med ansjos eller skinke eller reker/rekesalat er godt i lefse. Men kanskje ikke så godt å rukke. Kanskje det går med eggerøre eller eggehakk. 0 Siter
fresja Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes egg med ansjos eller skinke eller reker/rekesalat er godt i lefse. Men kanskje ikke så godt å rukke. Kanskje det går med eggerøre eller eggehakk. Det skal selvsagt stå rulle, ikke rukke... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Philadelphiaost, finhakket rødløk, kokt egg i småbiter, dill, sitron og litt sort kaviar. Kjempegodt! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Philadephiaost, dill og røklaks. Philadelphiaost, hakket rødløk og løyrom/lodderogn. Ruccola og tapenade. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.