Gå til innhold

lefseruller

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ha jentegjengen på besøk på lørdag og tenkte å severe noe lettvint.. Noen som har forslag til fyll til lefseruller?

Skrevet

Du bør smøre en slags kremost på slik at det henger sammen. Så er det bare å utfolde seg med laks, spekeskinke, salami eller annet kjøttpålegg. Nå som det er snart er jul er det sikkert godt med sennep og sylte også. :)

Skrevet

Jeg har smakt noen slike lefseruller som er fylt med snøfrisk smøreost + kjøtt, men det synes jeg IKKE ar godt! Føler det bare smaker "geiteragg".

Men e.m.m. kan man med fordel bruke Philadelphia, gjerne den med gressløk, og så kan du legge på f eks Birkebeinerskinke.

Jeg har også hørt om varianter med gravlaks og sennep, men har ikke smakt det.

Skrevet

Jeg synes egg med ansjos eller skinke eller reker/rekesalat er godt i lefse. Men kanskje ikke så godt å rukke. Kanskje det går med eggerøre eller eggehakk.

Skrevet

Jeg synes egg med ansjos eller skinke eller reker/rekesalat er godt i lefse. Men kanskje ikke så godt å rukke. Kanskje det går med eggerøre eller eggehakk.

Det skal selvsagt stå rulle, ikke rukke...

Skrevet

Philadelphiaost, finhakket rødløk, kokt egg i småbiter, dill, sitron og litt sort kaviar. Kjempegodt!

Skrevet

Philadephiaost, dill og røklaks.

Philadelphiaost, hakket rødløk og løyrom/lodderogn.

Ruccola og tapenade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...