Gjest papez Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 500kr for vanlig sjekk + røntgen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Beklager min senilitet eller heller feilskriving. Private tannleger ta gjerne mer enn offentlige. Ja, de gjør kanskje det... Argumentet til de fleste politikerne i privatiseringsdebatten er jo at _alt_ blir billigere så lenge private får overta, så her har vi endelig _beviset_ på det motsatte? (bra jobba!) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Beklager min senilitet eller heller feilskriving. Private tannleger ta gjerne mer enn offentlige. Hvem er offentlige tannleger da - skoletannleger? 0 Siter
fresja Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hvem er offentlige tannleger da - skoletannleger? Skoletannlegene er som regel offentlige, men private kan nok ha avtale med kommunen. Og jeg tror noen kommunale tannleger også tar voksne kunder/pasienter eller hva det nå kalles. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.