Gjest Annmarie Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg hadde en pose svenske kjøttboller i frysern som jeg tok opp til middag i dag. Nå skal jeg ikke bruke den likevel så lurer på om det er mulig fryse den igjen? Noen matvarer står det jo på at man ikke skal fryse den etter man har tint den, men står ikke det på den posen... Best før dato var 6/11. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 De fleste varer er det slik med selv om det ikke står. Maten skal helst ikke ligge i romtemperatur lenge, og noe mat tåler heller ikke å bli utsatt for konstant tining/frysing. Siden dette er gått ut på dato ville jeg latt være å bruke det igjen. Frysing er fint fram til man skal bruke det, men skal man ikke bruk det likevel, nei. 0 Siter
kragens Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Man skal generelt ikke fryse ned igjen opptint mat. 0 Siter
fresja Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Tror jeg ville kokt dem opp i f.eks brun saus, så kan du nok spise dem i dagene framover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.