Gå til innhold

Svenske kjøttboller

Anbefalte innlegg

Gjest Annmarie
Skrevet

Jeg hadde en pose svenske kjøttboller i frysern som jeg tok opp til middag i dag. Nå skal jeg ikke bruke den likevel så lurer på om det er mulig fryse den igjen? Noen matvarer står det jo på at man ikke skal fryse den etter man har tint den, men står ikke det på den posen... Best før dato var 6/11.

Gjest pærebrus875
Skrevet

De fleste varer er det slik med selv om det ikke står. Maten skal helst ikke ligge i romtemperatur lenge, og noe mat tåler heller ikke å bli utsatt for konstant tining/frysing.

Siden dette er gått ut på dato ville jeg latt være å bruke det igjen. Frysing er fint fram til man skal bruke det, men skal man ikke bruk det likevel, nei.

Skrevet

Tror jeg ville kokt dem opp i f.eks brun saus, så kan du nok spise dem i dagene framover.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...