Gå til innhold

brannkopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan de komme som bare et par flekker? eller får man som regel masse om gangen? jeg har en flekk i ansiktet som svir, og det har søsteren min også..

Skrevet

Du kan få en prikk - eller mange. Som regel får man en prikk ett sted, men siden brannkopper er fryktelig smittsomt, formerer de seg gjerne over kroppen hvis man ikke er nøye nok med hygienen...

Skrevet

Du kan få en prikk - eller mange. Som regel får man en prikk ett sted, men siden brannkopper er fryktelig smittsomt, formerer de seg gjerne over kroppen hvis man ikke er nøye nok med hygienen...

ok.. har ikke spredd seg enda hvertfall. typen min hadde det i august, og da hadde han gått med det en stund uten å vite det.

kan vel ikke ha blitt smittet så lang tid etter..

Skrevet

ok.. har ikke spredd seg enda hvertfall. typen min hadde det i august, og da hadde han gått med det en stund uten å vite det.

kan vel ikke ha blitt smittet så lang tid etter..

Synes det høres rart ut, siden det stort sett bare er åpne brannkoppsår som smitter. Men manfår lett brannkopper i sår, som får tilført visse bakterier... Har du hatt munnsår eller lignende?

Skrevet

Synes det høres rart ut, siden det stort sett bare er åpne brannkoppsår som smitter. Men manfår lett brannkopper i sår, som får tilført visse bakterier... Har du hatt munnsår eller lignende?

Nei har aldri hatt munnsår.. Får se om såret går vekk etterhvert :)

Skrevet

Jeg har sett brennkopper bare som en "kopp", og også flere. Det mest vanlige er om det kommer bakterier til i et sår eller slimhinner, feks. eksem eller lign. Et sted som er litt "utsatt".

Jeg ville absolutt behandlet det med bakteriedrepende krem og hatt plaster på så du ikke kommer borti og det smitter. Er koppen under klærne smitter det mindre.

Her finner du helt sikkert noe info du har bruk for:

http://www.google.no/search?hl=no&q=brennkopper&meta=

Skrevet

Jeg har sett brennkopper bare som en "kopp", og også flere. Det mest vanlige er om det kommer bakterier til i et sår eller slimhinner, feks. eksem eller lign. Et sted som er litt "utsatt".

Jeg ville absolutt behandlet det med bakteriedrepende krem og hatt plaster på så du ikke kommer borti og det smitter. Er koppen under klærne smitter det mindre.

Her finner du helt sikkert noe info du har bruk for:

http://www.google.no/search?hl=no&q=brennkopper&meta=

ok takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...