Gå til innhold

hvor får jeg laminert et stort bilde?

Anbefalte innlegg

Gjest oslo-beboer
Skrevet

Jeg har et stort bilde/plakat (større enn A3) som jeg vil ha laminert. Jeg trodde at endel større kopibutikker kanskje gjorde dette. Har forsøkt å søke på Gule sider, men finner ikke ut av det.

Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette?

Skrevet

''..kopibutikker..''

Eg vet ikkje hva en _kopibutikk_ er, men om det ikkje er så voldsomt stort så kan du nok få dette laminert hos de fleste Fotografer/Fotobutikker.

Eg har ei lamineringsmaskin i huset, som fint kan laminere 50x70 cm uten problemer.

Men eg bor ikkje i Oslo!

Skrevet

''..kopibutikker..''

Eg vet ikkje hva en _kopibutikk_ er, men om det ikkje er så voldsomt stort så kan du nok få dette laminert hos de fleste Fotografer/Fotobutikker.

Eg har ei lamineringsmaskin i huset, som fint kan laminere 50x70 cm uten problemer.

Men eg bor ikkje i Oslo!

Hvor får man kjøpt lamineringsmaskiner?

Skrevet

Eg kjøpte mi brukt (men har solgt den igjen) av en fotograf fra Dagbladet, men eg tror du får kjøpt de på Fotosentralen AS i Trondheim.

Skrevet

Chlas Oholson.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...