Gjest oslo-beboer Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Jeg har et stort bilde/plakat (større enn A3) som jeg vil ha laminert. Jeg trodde at endel større kopibutikker kanskje gjorde dette. Har forsøkt å søke på Gule sider, men finner ikke ut av det. Noen som vet hvor jeg kan få gjort dette? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 ''..kopibutikker..'' Eg vet ikkje hva en _kopibutikk_ er, men om det ikkje er så voldsomt stort så kan du nok få dette laminert hos de fleste Fotografer/Fotobutikker. Eg har ei lamineringsmaskin i huset, som fint kan laminere 50x70 cm uten problemer. Men eg bor ikkje i Oslo! 0 Siter
Gjest her kanskje? Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hør med en grafisk avdeling. 0 Siter
pastell Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 ''..kopibutikker..'' Eg vet ikkje hva en _kopibutikk_ er, men om det ikkje er så voldsomt stort så kan du nok få dette laminert hos de fleste Fotografer/Fotobutikker. Eg har ei lamineringsmaskin i huset, som fint kan laminere 50x70 cm uten problemer. Men eg bor ikkje i Oslo! Hvor får man kjøpt lamineringsmaskiner? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hvor får man kjøpt lamineringsmaskiner? Eg kjøpte mi brukt (men har solgt den igjen) av en fotograf fra Dagbladet, men eg tror du får kjøpt de på Fotosentralen AS i Trondheim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Hvor får man kjøpt lamineringsmaskiner? Chlas Oholson. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.