tonie Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Får man kjøpt det på apoteket, tro? Noen som vet? 0 Siter
Tralla Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ja. Husker vi gipset hverandre som barn:) 0 Siter
tonie Skrevet 14. november 2007 Forfatter Skrevet 14. november 2007 Ja. Husker vi gipset hverandre som barn:) Og mor og far svetta så det haglet mens de med sag og avbitertang prøvde å befri beinet før det måtte amputeres pga null sirkulasjon? Ja, jeg husker også det;) Så bra, fryktet for at jeg måtte til badasjist. Det blir litt langt å kjøre. Vet du om det finnes ulike bredder? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ja. Husker vi gipset hverandre som barn:) Har du fått fiksa PC`en no? 0 Siter
Tralla Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Har du fått fiksa PC`en no? Nei, egentlig ikke. Er blitt litt raskere, men ikke bra ennå. Så skal be en kompis på middag neste uke, men helt klare baktanker :-D Holder på å ta kopi av bilder og diverse nå, så får vi slette alt tenker jeg. 0 Siter
Tralla Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Og mor og far svetta så det haglet mens de med sag og avbitertang prøvde å befri beinet før det måtte amputeres pga null sirkulasjon? Ja, jeg husker også det;) Så bra, fryktet for at jeg måtte til badasjist. Det blir litt langt å kjøre. Vet du om det finnes ulike bredder? Ja, de ble litt svette en stund ja. Lurer på om det var to bredder, men nå er det et par år siden jeg kjøpte sist. Husk å legg noe mellom, så du slipper en "voks-behandling" om du skal bruke det på kroppen da ;-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Ja, de ble litt svette en stund ja. Lurer på om det var to bredder, men nå er det et par år siden jeg kjøpte sist. Husk å legg noe mellom, så du slipper en "voks-behandling" om du skal bruke det på kroppen da ;-) Han som ska gipses er uten hår (og sirkulasjon), så det går nok bra;) Takk for svar! 0 Siter
Gjest papez Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 De selger det i enkelte hobbybutikker også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.