Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Husker vi gipset hverandre som barn:)

Og mor og far svetta så det haglet mens de med sag og avbitertang prøvde å befri beinet før det måtte amputeres pga null sirkulasjon? Ja, jeg husker også det;)

Så bra, fryktet for at jeg måtte til badasjist. Det blir litt langt å kjøre. Vet du om det finnes ulike bredder?

:)

Skrevet

Ja. Husker vi gipset hverandre som barn:)

Har du fått fiksa PC`en no?

Skrevet

Har du fått fiksa PC`en no?

Nei, egentlig ikke. Er blitt litt raskere, men ikke bra ennå. Så skal be en kompis på middag neste uke, men helt klare baktanker :-D Holder på å ta kopi av bilder og diverse nå, så får vi slette alt tenker jeg.

Skrevet

Og mor og far svetta så det haglet mens de med sag og avbitertang prøvde å befri beinet før det måtte amputeres pga null sirkulasjon? Ja, jeg husker også det;)

Så bra, fryktet for at jeg måtte til badasjist. Det blir litt langt å kjøre. Vet du om det finnes ulike bredder?

:)

Ja, de ble litt svette en stund ja.

Lurer på om det var to bredder, men nå er det et par år siden jeg kjøpte sist. Husk å legg noe mellom, så du slipper en "voks-behandling" om du skal bruke det på kroppen da ;-)

Skrevet

Ja, de ble litt svette en stund ja.

Lurer på om det var to bredder, men nå er det et par år siden jeg kjøpte sist. Husk å legg noe mellom, så du slipper en "voks-behandling" om du skal bruke det på kroppen da ;-)

Han som ska gipses er uten hår (og sirkulasjon), så det går nok bra;)

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...