Gå til innhold

DATA HJELP FORTEST MULIG!!!

Anbefalte innlegg

Gjest kvart på halv åtte

ùngene har step danset på tastaturet mitt og ser no at masse diverse ting har skjedd:(

men det som irriterer meg mest er at den verktøyslinjen som skal ligge nede langs skjermen er nå flyttet opp sidelengs på høyre side..(altså den grå linjen nederst som viser klokke,ikoner,start meny osv..)

hvordan får jeg denne ned på sin riktige plass igjen??

prøvde å restarte maskinen men det funket jo seff ikke..

msn blinker i hytt og gevær langs siden her og det er utrolig plagsom når jeg er vant med at det blinker nede liksom..

takker for behjelpelige svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291044-data-hjelp-fortest-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

høyre klikk på verktøylinjen og pass på at " lås oppgavelinjen" ikke er haket av. Ser du en linje med små prikker der?

Hold musepekeren over der å du får svart toveis pil som du kan dra i. prøv deg fram sånn.

Etterpå trykker du på "lås oppgavelinjen" igjen.

Gjest kvart på halv åtte

høyre klikk på verktøylinjen og pass på at " lås oppgavelinjen" ikke er haket av. Ser du en linje med små prikker der?

Hold musepekeren over der å du får svart toveis pil som du kan dra i. prøv deg fram sånn.

Etterpå trykker du på "lås oppgavelinjen" igjen.

det er ingen prikker der:(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...