Jølsen Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Så var det morgen igjen, og jeg er sur som en ost. Merkelig at natta må gå så fort, når arbeidsdagen er så lang. I natt drømte jeg om en kjempestor vaffel. Det var litt merkelig, men det er jo ikke noe å gjøre med det nå. Ønsker dere alle en flott dag og at den blir slik dere håpet på! :-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Takk og det samme til deg:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Huff, veit ikke om dette er noen god morgen... Skikkelig, saftig forkjølet, har møte med NAV som sannsynligvis avgjør min videre skjebne, sykdommen er i ferd med å ta over livet mitt - men men, jeg skal lete etter lyspunktene... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 God Morgen. Du er en gledesspreder! Ha en fin dag... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Huff, veit ikke om dette er noen god morgen... Skikkelig, saftig forkjølet, har møte med NAV som sannsynligvis avgjør min videre skjebne, sykdommen er i ferd med å ta over livet mitt - men men, jeg skal lete etter lyspunktene... ''har møte med NAV som sannsynligvis avgjør min videre skjebne, sykdommen er i ferd med å ta over livet mitt - men men, jeg skal lete etter lyspunktene...'' Lykke til. Husk og ikke bare se det negative, dere skal finne en måte du kan fungere på. Du er ikke bare en ansatt som skal fungere, du er ett menneske, en mamma (for du har barn, eller roter jeg nå), kone/samboer, du skal ha livskvalitet. Jeg gikk litt ned i kjelleren da det ble påpekt flere ganger at jeg er 100% ufør nå, tenkte at jeg var udugelig. Men så tok jeg meg selv i nakken, og snudde på tankegangen. Jeg kan ikke jobbe slik det er nå, og derfor får jeg ha uføre slik at jeg kan være mamma og samboer, og ett menneske. For disse tingene lar seg ikke kombinere med jobb slik ståa er nå. Det har ingenting og si om meg som menneske. Jeg har gode kvaliteter på andre områder enn jobb akkurat nå. ) NAV var faktisk der for å hjelpe meg til å finne en løsning jeg kan leve med, jeg så ikke det helt før jeg tok av meg skylappene *rødme* ;o) Lykke til da. Ett lite tips er og ha med deg ett ark med notater på, om det er noe du vil ha frem til dem. Jeg bare glemmer det der og da, da er lappen god å finne. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1195111967' post='3719891] ''har møte med NAV som sannsynligvis avgjør min videre skjebne, sykdommen er i ferd med å ta over livet mitt - men men, jeg skal lete etter lyspunktene...'' Lykke til. Husk og ikke bare se det negative, dere skal finne en måte du kan fungere på. Du er ikke bare en ansatt som skal fungere, du er ett menneske, en mamma (for du har barn, eller roter jeg nå), kone/samboer, du skal ha livskvalitet. Jeg gikk litt ned i kjelleren da det ble påpekt flere ganger at jeg er 100% ufør nå, tenkte at jeg var udugelig. Men så tok jeg meg selv i nakken, og snudde på tankegangen. Jeg kan ikke jobbe slik det er nå, og derfor får jeg ha uføre slik at jeg kan være mamma og samboer, og ett menneske. For disse tingene lar seg ikke kombinere med jobb slik ståa er nå. Det har ingenting og si om meg som menneske. Jeg har gode kvaliteter på andre områder enn jobb akkurat nå. ) NAV var faktisk der for å hjelpe meg til å finne en løsning jeg kan leve med, jeg så ikke det helt før jeg tok av meg skylappene *rødme* ;o) Lykke til da. Ett lite tips er og ha med deg ett ark med notater på, om det er noe du vil ha frem til dem. Jeg bare glemmer det der og da, da er lappen god å finne. Takk for oppmuntringen:-) Ja, det stemmer at jeg er mor, så du roter ikke der:-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Takk for oppmuntringen:-) Ja, det stemmer at jeg er mor, så du roter ikke der:-) Var det jeg trodde at du hadde barn, men det er tidlig på morgenen og har ikke drukket nok kaffe enda, så jeg stoler ikke helt på hodet ;o) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ønsker deg en flott dag tilbake ; ) 0 Siter
Gjest mjaumjau! Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Du må jo være pusekatten. Zakko, osv. 0 Siter
Kalevala Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Og god ettermiddag til deg. Innleggene dine får meg (nesten) alltid til å smile for meg selv. 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Og god ettermiddag til deg. Innleggene dine får meg (nesten) alltid til å smile for meg selv. God jeg (noen ganger) kan få deg i godt humør. Hva hadde vel livet vært uten litt smil og solskinn i ny og ne? Ha en riktig fin ettermiddag/kveld videre :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Du må jo være pusekatten. Zakko, osv. Kjenner du en pusekatt som heter Zakko? Det blir jo veldig spesielt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Ønsker deg en flott dag tilbake ; ) Takk for det, den ble ikke like jævlig som først antatt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 God Morgen. Du er en gledesspreder! Ha en fin dag... Mens vi snakker om å spre; nå har de spredd masse møkk utover jordet her. Det lukter bæsj. Håper du har koset deg i dag! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Huff, veit ikke om dette er noen god morgen... Skikkelig, saftig forkjølet, har møte med NAV som sannsynligvis avgjør min videre skjebne, sykdommen er i ferd med å ta over livet mitt - men men, jeg skal lete etter lyspunktene... Det var trist å høre. Håper det går i orden for deg og at du skal få bedre tider fremover! 0 Siter
Jølsen Skrevet 15. november 2007 Forfatter Skrevet 15. november 2007 Takk og det samme til deg:-) Takk takk! :-) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Takk for det, den ble ikke like jævlig som først antatt. Så bra da : ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Mens vi snakker om å spre; nå har de spredd masse møkk utover jordet her. Det lukter bæsj. Håper du har koset deg i dag! :-) Det kommer ikkje som noen stor overraskelse att det lukter bæsj, hvis de har spredd møkk der du bor, går eg utifra... Ja, eg har koset meg i (nesten) hele dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.